نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار دینی و تعهد دینی رابطه‌ی باورهای مذهبی و تمایل به کارآفرینی (مطالعه‌ی موردی: دانشجویان دانشکده‌های کارآفرینی و کشاورزی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 87-105]
  • آمیخته‌ی بازاریابی کارآفرینانه جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 107-128]
  • آموزش تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • آموزش الکترونیکی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
  • آموزش کارآفرینی بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌های کشاورزی در زمینه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشگاه زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 65-84]

ا

  • اخلاق بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 47-66]
  • ادیان توحیدی کارآفرینی از منظر ادیان توحیدی با تأکید بر نظام اقتصادی اسلام [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • ارزش‌های فرهنگی بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 105-124]
  • استراتژی رشد شناسایی و اولویت‏بندی راهبردهای رشد کسب‏و‏کارهای کوچک‏و‏متوسط (SME) فعال در خوشه‏ی صنعتی گز بلداجی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 165-183]
  • اشتغال اثر کارآفرینی و توسعه‌ی بنگاه‏های کوچک و متوسط بر اشتغال: تجربه‌ی چند کشور منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 145-164]
  • اعتبارات کشاورزی مقایسه‌ی الگوی اسلامی با الگوهای نظری اقتصاد توسعه درباره‌ی توزیع اعتبارات تولیدی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 149-168]
  • اعتقادات مذهبی- اسلامی جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 107-128]
  • اقتصاد اسلامی تحلیل نظری مقایسه‌ای کسب‌و‌کار کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه در اقتصاداسلامی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 27-46]
  • الگوی کارآفرینی شناسایی الگوی کارآفرینی رسانه‌ای برای کسب‌وکارهای رسانه‌های دیجیتال کشور [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 65-83]
  • الگوهای نظری مقایسه‌ی الگوی اسلامی با الگوهای نظری اقتصاد توسعه درباره‌ی توزیع اعتبارات تولیدی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 149-168]
  • انتخاب راهبردهای تجاری‌سازی شناسایی عوامل اثرگذار برانتخاب راهبردهای تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه صنعت پتروشیمی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 27-46]

ب

  • بازاریابی کارآفرینانه جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 107-128]
  • بازی حاصل‌جمع مثبت تحلیل نظری مقایسه‌ای کسب‌و‌کار کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه در اقتصاداسلامی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 27-46]
  • بانک ملت شناسایی میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوری (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 67-86]
  • باور به خود کارآمدی بررسی عوامل اثرگذار برقصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 125-144]
  • باورهای مذهبی رابطه‌ی باورهای مذهبی و تمایل به کارآفرینی (مطالعه‌ی موردی: دانشجویان دانشکده‌های کارآفرینی و کشاورزی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 87-105]
  • برنامه‌ی درسی تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • برنامه‌ریزی راهبردی برنامه‌ریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 129-148]
  • بنگاه های کوچک ومتوسط اثر کارآفرینی و توسعه‌ی بنگاه‏های کوچک و متوسط بر اشتغال: تجربه‌ی چند کشور منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 145-164]

پ

  • پارک‌های علم و فناوری تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 25-43]
  • پی.ال.اس شناسایی عوامل زیربنایی موثر بر تصمیمات مکان‌یابی کارآفرینان فعال در زمینه‌ی فناوری اطلاعات در شهر تهران با رویکرد پی.ال.اس [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 105-126]
  • پیدایش عوامل نهادی تاثیرگذار بر پیدایش فعالیت‌های کارآفرینانه‌ی اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 185-203]

ت

  • تجاری‌سازی پژوهش‌های دانشگاهی شناسایی شاخص‌های خروجی عملکرد تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی براساس الگوی ترکیبیEFQM و AHP [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 85-104]
  • تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی شناسایی عوامل اثرگذار برانتخاب راهبردهای تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه صنعت پتروشیمی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 27-46]
  • تحلیل فقهی تحلیل نظری مقایسه‌ای کسب‌و‌کار کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه در اقتصاداسلامی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 27-46]
  • تشخیص فرصت الگوی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 7-25]
  • تصمیمات مکان‌یابی شناسایی عوامل زیربنایی موثر بر تصمیمات مکان‌یابی کارآفرینان فعال در زمینه‌ی فناوری اطلاعات در شهر تهران با رویکرد پی.ال.اس [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 105-126]
  • تمایل دینی رابطه‌ی باورهای مذهبی و تمایل به کارآفرینی (مطالعه‌ی موردی: دانشجویان دانشکده‌های کارآفرینی و کشاورزی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 87-105]
  • توان‌مندی‌های کارآفرینی تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]

ج

  • جمع گرایی درون گروهی ارتقای کارآفرینی؛ تحلیلی بر نقش شاخص‌های مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]
  • جو سازمانی شناسایی میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوری (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 67-86]

ح

  • حمایت خانوادگی ادراک شده بررسی عوامل اثرگذار برقصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 125-144]

خ

  • خوشه‏ی صنعتی شناسایی و اولویت‏بندی راهبردهای رشد کسب‏و‏کارهای کوچک‏و‏متوسط (SME) فعال در خوشه‏ی صنعتی گز بلداجی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 165-183]

د

  • دانش آموخته ی کارآفرین مهارت‌های استادان و مربیان کارآفرینی برای پرورش کارآفرینان نوپا در دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 185-201]
  • دانشجویان کشاورزی بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌های کشاورزی در زمینه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشگاه زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 65-84]
  • دانشگاه تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • دانشگاه بررسی ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 47-64]
  • دانشگاه زنجان بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌های کشاورزی در زمینه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشگاه زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 65-84]
  • دانشگاه کارآفرین بررسی ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 47-64]
  • دین بررسی رابطه‌ی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • دینداری بررسی رابطه‌ی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]

ر

  • رسانه شناسایی الگوی کارآفرینی رسانه‌ای برای کسب‌وکارهای رسانه‌های دیجیتال کشور [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 65-83]
  • رشد شناسایی و اولویت‏بندی راهبردهای رشد کسب‏و‏کارهای کوچک‏و‏متوسط (SME) فعال در خوشه‏ی صنعتی گز بلداجی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 165-183]
  • رشد اقتصادی بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از رویکرد میانگین‌گیری بیزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 125-144]
  • رشد و عدالت مقایسه‌ی الگوی اسلامی با الگوهای نظری اقتصاد توسعه درباره‌ی توزیع اعتبارات تولیدی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 149-168]
  • رفتار شبکه‌سازی تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 25-43]
  • رفتار کارآفرینانه تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 25-43]
  • رفتارهای کارآفرینانه بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه کردستان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 145-163]
  • روابط بین سازمانی نقش سرمایه‌ی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]
  • روابط بین فردی تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 25-43]
  • رویکرد بیزی بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از رویکرد میانگین‌گیری بیزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 125-144]
  • رویکرد حل خلاقانه‌ی مساله بهبود نظام توزیع در شبکه‌ی نمایش خانگی با رویکرد XTRIZ [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 185-203]

س

  • سازمان‌های غیر انتفاعی برنامه‌ریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 129-148]
  • سرمایه شبکه صنعتی نقش سرمایه‌ی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]
  • سرمایه شبکه علمی نقش سرمایه‌ی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]

ش

  • شاخص‌های خروجی عملکرد شناسایی شاخص‌های خروجی عملکرد تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی براساس الگوی ترکیبیEFQM و AHP [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 85-104]
  • شاکله تبیین رفتار کارآفرینانه در پرتو مفهوم شاکله‌ی دینی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 67-86]
  • شبکه‌ی نمایش خانگی بهبود نظام توزیع در شبکه‌ی نمایش خانگی با رویکرد XTRIZ [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 185-203]
  • شرکت زامیاد تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه‌ی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 47-66]
  • شکنندگی بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از رویکرد میانگین‌گیری بیزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 125-144]
  • شناسایی فرصت رابطه‌ی بین ویژگی‌های شخصیتی، مهارت‌های فردی و سبک رهبری با عملکرد کسب‌وکار کارآفرینان ورزشی استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 107-124]

ص

  • صنعت بانکداری مقایسه‌ی تطبیقی سطح نوآوری صنعت بانکداری ایران با کشورهای منطقه‌ی منا [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 145-164]
  • صنعت پتروشیمی شناسایی عوامل اثرگذار برانتخاب راهبردهای تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه صنعت پتروشیمی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 27-46]

ع

  • عدم اطمینان مدل بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از رویکرد میانگین‌گیری بیزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 125-144]
  • عملکرد سازمانی تبین رابطه‌ی اقدامات کارآفرینانه‌ی شرکتی بر عملکرد سازمانی (یک مطالعه‌ی تجربی) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 27-46]
  • عملکرد کسب‌وکار و کارآفرین ورزشی رابطه‌ی بین ویژگی‌های شخصیتی، مهارت‌های فردی و سبک رهبری با عملکرد کسب‌وکار کارآفرینان ورزشی استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 107-124]
  • عوامل اجتماعی الگوی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 7-25]
  • عوامل حیاتی موفقیت اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزه فناوری‏های برتر- رویکرد فرایند تحلیل شبکه‏ای فازی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 165-184]
  • عوامل فردی بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه کردستان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 145-163]
  • عوامل فردی الگوی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 7-25]
  • عوامل فناوری شناسایی عوامل اثرگذار برانتخاب راهبردهای تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه صنعت پتروشیمی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 27-46]
  • عوامل کلیدی موفقیت شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
  • عوامل محیطی بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه کردستان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 145-163]
  • عوامل محیطی بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 105-124]
  • عوامل نهادی عوامل نهادی تاثیرگذار بر پیدایش فعالیت‌های کارآفرینانه‌ی اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 185-203]

ف

  • فرایند تحلیل شبکه‏ای فازی اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزه فناوری‏های برتر- رویکرد فرایند تحلیل شبکه‏ای فازی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 165-184]
  • فرایند تصمیم‌گیری کارآفرینان مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ساز در به‌کارگیری گزینه‌های ابتکاری در فرایند تصمیم‌گیری کارآفرینان برتر ایرانی (راهبرد تحقیقی گروه کانونی) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 7-24]
  • فرهنگ ارتقای کارآفرینی؛ تحلیلی بر نقش شاخص‌های مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]
  • فرهنگ سازمانی تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه‌ی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 47-66]
  • فعالیت‌های کارآفرینانه‌ی اجتماعی عوامل نهادی تاثیرگذار بر پیدایش فعالیت‌های کارآفرینانه‌ی اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 185-203]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات شناسایی عوامل زیربنایی موثر بر تصمیمات مکان‌یابی کارآفرینان فعال در زمینه‌ی فناوری اطلاعات در شهر تهران با رویکرد پی.ال.اس [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 105-126]

ق

  • قابلیت نوآوری نقش سرمایه‌ی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]
  • قصد کارآفرینی بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 105-124]

ک

  • کارآفرینی ارتقای کارآفرینی؛ تحلیلی بر نقش شاخص‌های مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]
  • کارآفرینی اثر کارآفرینی و توسعه‌ی بنگاه‏های کوچک و متوسط بر اشتغال: تجربه‌ی چند کشور منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 145-164]
  • کارآفرینی بررسی ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 47-64]
  • کارآفرینی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
  • کارآفرینی بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 105-124]
  • کارآفرینی بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از رویکرد میانگین‌گیری بیزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 125-144]
  • کارآفرینی تبین رابطه‌ی اقدامات کارآفرینانه‌ی شرکتی بر عملکرد سازمانی (یک مطالعه‌ی تجربی) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 27-46]
  • کارآفرینی بررسی رابطه‌ی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • کارآفرینی کارآفرینی از منظر ادیان توحیدی با تأکید بر نظام اقتصادی اسلام [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • کارآفرینی تبیین رفتار کارآفرینانه در پرتو مفهوم شاکله‌ی دینی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 67-86]
  • کارآفرینی بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 47-66]
  • کارآفرینی تحلیل نظری مقایسه‌ای کسب‌و‌کار کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه در اقتصاداسلامی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 27-46]
  • کارآفرینی اجتماعی عوامل نهادی تاثیرگذار بر پیدایش فعالیت‌های کارآفرینانه‌ی اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 185-203]
  • کارآفرینی اجتماعی برنامه‌ریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 129-148]
  • کارآفرینی ارزشی تبیین رفتار کارآفرینانه در پرتو مفهوم شاکله‌ی دینی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 67-86]
  • کارآفرینان تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • کارآفرینان جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 107-128]
  • کارآفرینان موفق بررسی رابطه‌ی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • کارآفرینی دانشگاهی شناسایی شاخص‌های خروجی عملکرد تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی براساس الگوی ترکیبیEFQM و AHP [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 85-104]
  • کارآفرینی دین‌محور تبیین رفتار کارآفرینانه در پرتو مفهوم شاکله‌ی دینی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 67-86]
  • کارآفرینی رسانه‌ای شناسایی الگوی کارآفرینی رسانه‌ای برای کسب‌وکارهای رسانه‌های دیجیتال کشور [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 65-83]
  • کارآفرینی سازمانی تأثیر اقدامات مدیریت راهبردی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سرمایه‌گذاری مهدتابان) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 45-64]
  • کارآفرینی سازمانی نقش مدیریت منابع انسانی الکترونیکی بر نوآوری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 87-105]
  • کارآفرینی سازمانی بررسی ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 47-64]
  • کارآفرینی شرکتی تبین رابطه‌ی اقدامات کارآفرینانه‌ی شرکتی بر عملکرد سازمانی (یک مطالعه‌ی تجربی) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 27-46]
  • کارآفرینی مذهبی برنامه‌ریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 129-148]
  • کانال‌های توزیع بهبود نظام توزیع در شبکه‌ی نمایش خانگی با رویکرد XTRIZ [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 185-203]
  • کاوش محیطی تأثیر اقدامات مدیریت راهبردی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سرمایه‌گذاری مهدتابان) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 45-64]
  • کسب‏و‏کار کوچک‏و‏متوسط شناسایی و اولویت‏بندی راهبردهای رشد کسب‏و‏کارهای کوچک‏و‏متوسط (SME) فعال در خوشه‏ی صنعتی گز بلداجی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 165-183]
  • کسب وکار نوپا مهارت‌های استادان و مربیان کارآفرینی برای پرورش کارآفرینان نوپا در دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 185-201]
  • کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزه فناوری‏های برتر- رویکرد فرایند تحلیل شبکه‏ای فازی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 165-184]
  • کنترل‌های راهبردی تأثیر اقدامات مدیریت راهبردی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سرمایه‌گذاری مهدتابان) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 45-64]

گ

  • گرایش کارآفرینانه تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه‌ی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 47-66]
  • گروه کانونی مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ساز در به‌کارگیری گزینه‌های ابتکاری در فرایند تصمیم‌گیری کارآفرینان برتر ایرانی (راهبرد تحقیقی گروه کانونی) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 7-24]
  • گزینه‌های ابتکاری تصمیم‌گیری مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ساز در به‌کارگیری گزینه‌های ابتکاری در فرایند تصمیم‌گیری کارآفرینان برتر ایرانی (راهبرد تحقیقی گروه کانونی) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 7-24]

م

  • میانگین‌گیری بیزی مدل بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از رویکرد میانگین‌گیری بیزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 125-144]
  • مدیریت راهبردی تأثیر اقدامات مدیریت راهبردی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سرمایه‌گذاری مهدتابان) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 45-64]
  • مدیریت راهبردی برنامه‌ریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 129-148]
  • مدیریت منابع انسانی الکترونیکی نقش مدیریت منابع انسانی الکترونیکی بر نوآوری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 87-105]
  • مدل فرهنگی گلوب ارتقای کارآفرینی؛ تحلیلی بر نقش شاخص‌های مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]
  • مذهب رابطه‌ی باورهای مذهبی و تمایل به کارآفرینی (مطالعه‌ی موردی: دانشجویان دانشکده‌های کارآفرینی و کشاورزی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 87-105]
  • مراتب روح تبیین رفتار کارآفرینانه در پرتو مفهوم شاکله‌ی دینی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 67-86]
  • مقایسه‌ی تطبیقی کارآفرینی از منظر ادیان توحیدی با تأکید بر نظام اقتصادی اسلام [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • مهارت های استاد-مربی کارآفرینی مهارت‌های استادان و مربیان کارآفرینی برای پرورش کارآفرینان نوپا در دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 185-201]
  • موفقیت بررسی رابطه‌ی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]

ن

  • نااطمینانی تحلیل نظری مقایسه‌ای کسب‌و‌کار کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه در اقتصاداسلامی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 27-46]
  • نیات کارآفرینانه بررسی عوامل اثرگذار برقصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 125-144]
  • نیازهای آموزشی بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌های کشاورزی در زمینه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشگاه زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 65-84]
  • نظام اقتصادی اسلام کارآفرینی از منظر ادیان توحیدی با تأکید بر نظام اقتصادی اسلام [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • نظام نوآوری ملی مقایسه‌ی تطبیقی سطح نوآوری صنعت بانکداری ایران با کشورهای منطقه‌ی منا [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 145-164]
  • نگرش نسبت به کارآفرینی بررسی عوامل اثرگذار برقصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 125-144]
  • نوآوری شناسایی میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوری (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 67-86]
  • نوآوری نقش مدیریت منابع انسانی الکترونیکی بر نوآوری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 87-105]
  • نوآوری مقایسه‌ی تطبیقی سطح نوآوری صنعت بانکداری ایران با کشورهای منطقه‌ی منا [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 145-164]
  • نوع‌دوستی ارتقای کارآفرینی؛ تحلیلی بر نقش شاخص‌های مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]

و

  • ویژگی‌های شخصیتی رابطه‌ی بین ویژگی‌های شخصیتی، مهارت‌های فردی و سبک رهبری با عملکرد کسب‌وکار کارآفرینان ورزشی استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 107-124]
  • ویژگی‌های کارآفرینان بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 47-66]
  • ویژگی‌های کارآفرینانه بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه کردستان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 145-163]

ه

  • هنجارهای ذهنی بررسی عوامل اثرگذار برقصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 125-144]
  • هوشیاری کارآفرینانه الگوی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 7-25]

ی

  • یادگیری بین سازمانی نقش سرمایه‌ی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]