نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون فرض‌ فازی تعیین شاخص‌های بومی برای سنجش نوآوری در ایران با استفاده از آزمون فرض فازی (مطالعه موردی: حوزه بیوتکنولوژی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 11-37]
  • آموزش کارآفرینی ارزیابی مقایسه‌ای نگرش‌های کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی‌ارشد مدیریت کارآفرینی و مهندسی برق دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 163-182]
  • آموزش کارآفرینی بررسی ارایه‌ی برنامه‌ی درسی آموزش کارآفرینی در رشته‌ی‌ علوم تربیتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 61-80]

ا

  • احساس خود اثربخشی بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه‌ی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 123-158]
  • اخلاق اسلامی بررسی آثار باورهای مذهبی بر گرایش به راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید (مطالعهی موردی: دانشگاه‌های منتخب تهران) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 11-34]
  • ارزیابی بلوغ معماری سازمانی ارزیابی نظام‌های اطلاعاتی کارآفرینانه در سازمان‌های دولتی ایران (مطالعه موردی: معاونت برنامه‌ریزی وزارت بازرگانی) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 157-181]
  • الگوسازی دینامیکی الگوسازی پویای فرصت کارآفرینی "توزیع فیزیکی درون شهری"، نهفته در ترافیک کلان‌شهرها [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 97-124]
  • الگوی شایستگی گلمن بررسی ارتباط هوش هیجانی با گرایش کارآفرینانه مطالعه موردی: سازمان‌های وابسته به شرکت نفت [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 139-162]
  • الگوی هیسریچ بررسی ارتباط هوش هیجانی با گرایش کارآفرینانه مطالعه موردی: سازمان‌های وابسته به شرکت نفت [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 139-162]
  • امنیت‌طلبی بررسی سلسله‌مراتب نظام ارزشی کارآفرینان (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 113-137]
  • انگیزش پیشرفت بررسی تطبیقی انگیزه پیشرفت در کارآفرینان با غیرکارآفرینان در صنایع شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 57-72]
  • اهداف برنامه‌ی درسی بررسی میزان پاسخ‌گویی اهداف برنامه‌ی درسی دانشگاه‌ها به رفتار کارآفرینی "توجه" (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و آزاد اصفهان) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 109-138]

ب

  • بازاریابی کارآفرینانه مفهوم‌پردازی "بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی" در بنگاه‌های کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 31-53]
  • بازآفرینی بازآفرینی و آزمون فرایندکارآفرینی در موسسات آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 163-181]
  • باور بررسی آثار باورهای مذهبی بر گرایش به راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید (مطالعهی موردی: دانشگاه‌های منتخب تهران) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 11-34]
  • باور به خودکارآمدی بررسی دلایل گرایش به کارآفرینی دانشجویان علمی-کاربردی کشاورزی (مطالعه‌ی موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 73-99]
  • برنامه‌ی درسی بررسی ارایه‌ی برنامه‌ی درسی آموزش کارآفرینی در رشته‌ی‌ علوم تربیتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 61-80]
  • برون‌سپاری برون‌سپاری‌‌ در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 81-107]
  • بنگاه‌های کوچک مطالعه عوامل بازدارنده و انگیزشی برای نوآوری در بنگاه‌های کوچک منتخب ایران [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 39-65]
  • بیوتکنولوژی تعیین شاخص‌های بومی برای سنجش نوآوری در ایران با استفاده از آزمون فرض فازی (مطالعه موردی: حوزه بیوتکنولوژی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 11-37]

پ

  • پیچیدگی بررسی رابطه‌ی بین ساختار و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانک‌های خصوصی سطح شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
  • پژوهش موردی مفهوم‌پردازی "بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی" در بنگاه‌های کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 31-53]

ت

  • تأمین مالی بررسی الگویی برای تعیین ساختار سرمایه در کسب‌وکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنعت نساجی و نفت) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 159-190]
  • تشخیص فرصت کارآفرینی بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه‌ی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 123-158]
  • تمرکز بررسی رابطه‌ی بین ساختار و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانک‌های خصوصی سطح شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
  • توزیع فیزیکی درون شهری الگوسازی پویای فرصت کارآفرینی "توزیع فیزیکی درون شهری"، نهفته در ترافیک کلان‌شهرها [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 97-124]
  • توسعه فناوری و نظام انگیزشی تبیین انگیزش به‌عنوان جوهره‌ی کارآفرینی دولتی? (مطالعه موردی: صنایع نفتی ایران ) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 11-30]
  • توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی تحلیل رگرسیونی نقش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان ترویج کشاورزی ایران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 139-162]

خ

  • خروج بنگاه‌های نوآور نوپا شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم به خروج سرمایه‌گذاران مخاطره‌پذیر [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 67-83]
  • خط‌مشی ملی کارآفرینی روش‌شناسی تدوین خط‌مشی ملی کارآفرینی کشور: چارچوبی مفهومی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 125-155]
  • خلاقیت و نوآوری بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصت‌های کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 103-122]

د

  • دانش اولیه بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصت‌های کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 103-122]
  • دانشجو بررسی میزان پاسخ‌گویی اهداف برنامه‌ی درسی دانشگاه‌ها به رفتار کارآفرینی "توجه" (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و آزاد اصفهان) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 109-138]
  • دانش سابق بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه‌ی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 123-158]
  • دانشگاه بررسی میزان پاسخ‌گویی اهداف برنامه‌ی درسی دانشگاه‌ها به رفتار کارآفرینی "توجه" (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و آزاد اصفهان) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 109-138]
  • دانشگاه بازآفرینی و آزمون فرایندکارآفرینی در موسسات آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 163-181]
  • دانشگاه پیام نور طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر برکارآفرینی دانشگاهی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 11-38]

ر

  • ریسک‌پذیری ارزیابی مقایسه‌ای نگرش‌های کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی‌ارشد مدیریت کارآفرینی و مهندسی برق دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 163-182]
  • رسمیت بررسی رابطه‌ی بین ساختار و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانک‌های خصوصی سطح شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
  • رفتار کارآفرینی "توجه" بررسی میزان پاسخ‌گویی اهداف برنامه‌ی درسی دانشگاه‌ها به رفتار کارآفرینی "توجه" (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و آزاد اصفهان) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 109-138]
  • روش دلفی شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم به خروج سرمایه‌گذاران مخاطره‌پذیر [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 67-83]
  • روش‌شناسی خط‌مشی‌گذاری روش‌شناسی تدوین خط‌مشی ملی کارآفرینی کشور: چارچوبی مفهومی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 125-155]

س

  • ساختار سازمانی بررسی رابطه‌ی بین ساختار و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانک‌های خصوصی سطح شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
  • ساختار سرمایه بررسی الگویی برای تعیین ساختار سرمایه در کسب‌وکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنعت نساجی و نفت) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 159-190]
  • سازمان ترویج کشاورزی تحلیل رگرسیونی نقش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان ترویج کشاورزی ایران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 139-162]
  • سیاست‌های توسعه‌ی کسب‌وکار الگوسازی پویای فرصت کارآفرینی "توزیع فیزیکی درون شهری"، نهفته در ترافیک کلان‌شهرها [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 97-124]
  • سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم به خروج سرمایه‌گذاران مخاطره‌پذیر [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 67-83]
  • سنجش تحقیق و توسعه تعیین شاخص‌های بومی برای سنجش نوآوری در ایران با استفاده از آزمون فرض فازی (مطالعه موردی: حوزه بیوتکنولوژی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 11-37]
  • سنجش نوآوری تعیین شاخص‌های بومی برای سنجش نوآوری در ایران با استفاده از آزمون فرض فازی (مطالعه موردی: حوزه بیوتکنولوژی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 11-37]

ش

  • شایستگی‌های محوری برون‌سپاری‌‌ در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 81-107]
  • شبکه‌های اجتماعی بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصت‌های کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 103-122]
  • شبیه‌سازی رایانه‌ای الگوسازی پویای فرصت کارآفرینی "توزیع فیزیکی درون شهری"، نهفته در ترافیک کلان‌شهرها [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 97-124]
  • شکست بازار روش‌شناسی تدوین خط‌مشی ملی کارآفرینی کشور: چارچوبی مفهومی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 125-155]
  • شناسایی فرصت بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصت‌های کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 103-122]

ع

  • عام‌گرایی بررسی سلسله‌مراتب نظام ارزشی کارآفرینان (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 113-137]
  • عوامل انگیزشی نوآوری مطالعه عوامل بازدارنده و انگیزشی برای نوآوری در بنگاه‌های کوچک منتخب ایران [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 39-65]
  • عوامل ساختاری کارآفرینانه ارزیابی نظام‌های اطلاعاتی کارآفرینانه در سازمان‌های دولتی ایران (مطالعه موردی: معاونت برنامه‌ریزی وزارت بازرگانی) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 157-181]
  • عوامل فردی شناسایی عوامل فردی و محیطی موثر بر موفقیت کارآفرینان برتر استان تهران جهت ارایه الگوی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 39-55]
  • عوامل محیطی شناسایی عوامل فردی و محیطی موثر بر موفقیت کارآفرینان برتر استان تهران جهت ارایه الگوی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 39-55]
  • عوامل و عناصر کارآفرینی ارایه‌ی چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 35-60]

ف

  • فرایند خط‌مشی‌گذاری روش‌شناسی تدوین خط‌مشی ملی کارآفرینی کشور: چارچوبی مفهومی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 125-155]
  • فرایند کارآفرینی بازآفرینی و آزمون فرایندکارآفرینی در موسسات آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 163-181]
  • فرایند کارآفرینی محدودیت‌های راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوظهور [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 81-102]
  • فرایندهای کارآفرینی بررسی ارایه‌ی برنامه‌ی درسی آموزش کارآفرینی در رشته‌ی‌ علوم تربیتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 61-80]
  • فرصت‌های کارآفرینی الگوسازی پویای فرصت کارآفرینی "توزیع فیزیکی درون شهری"، نهفته در ترافیک کلان‌شهرها [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 97-124]
  • فرموله‌کردن خط‌مشی روش‌شناسی تدوین خط‌مشی ملی کارآفرینی کشور: چارچوبی مفهومی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 125-155]
  • فناوری اطلاعات بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه‌ی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 123-158]
  • فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی تحلیل رگرسیونی نقش فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان ترویج کشاورزی ایران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 139-162]

ک

  • کارآفرینی طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر برکارآفرینی دانشگاهی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 11-38]
  • کارآفرینی بررسی آثار باورهای مذهبی بر گرایش به راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید (مطالعهی موردی: دانشگاه‌های منتخب تهران) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 11-34]
  • کارآفرینی ارایه‌ی چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 35-60]
  • کارآفرینی بررسی الگویی برای تعیین ساختار سرمایه در کسب‌وکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنعت نساجی و نفت) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 159-190]
  • کارآفرینان برتر شناسایی عوامل فردی و محیطی موثر بر موفقیت کارآفرینان برتر استان تهران جهت ارایه الگوی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 39-55]
  • کارآفرینی دانشگاهی طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر برکارآفرینی دانشگاهی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 11-38]
  • کارآفرینی درون سازمانی تبیین انگیزش به‌عنوان جوهره‌ی کارآفرینی دولتی? (مطالعه موردی: صنایع نفتی ایران ) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 11-30]
  • کارآفرینی دولتی ارایه‌ی چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 35-60]
  • کارآفرینی سازمانی بررسی تطبیقی انگیزه پیشرفت در کارآفرینان با غیرکارآفرینان در صنایع شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 57-72]
  • کارآفرینی سازمانی ارزیابی نظام‌های اطلاعاتی کارآفرینانه در سازمان‌های دولتی ایران (مطالعه موردی: معاونت برنامه‌ریزی وزارت بازرگانی) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 157-181]
  • کارآفرینی سازمانی بررسی رابطه‌ی بین ساختار و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانک‌های خصوصی سطح شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 55-80]
  • کارآفرینی سازمانی ارایه‌ی چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 35-60]
  • کارآفرین سرمایه‌پذیر شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم به خروج سرمایه‌گذاران مخاطره‌پذیر [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 67-83]
  • کارآفرین فردی بررسی تطبیقی انگیزه پیشرفت در کارآفرینان با غیرکارآفرینان در صنایع شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 57-72]
  • کارآفرینی کشاورزی تبیین مؤلفه‌های توسعه کسب‌‌وکارهای کشاورزی در استان گلستان [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 85-112]
  • کارآفرینی نوظهور محدودیت‌های راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوظهور [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 81-102]
  • کسب‌وکار بازآفرینی و آزمون فرایندکارآفرینی در موسسات آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 163-181]
  • کسب‌وکار خانوادگی بررسی الگویی برای تعیین ساختار سرمایه در کسب‌وکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنعت نساجی و نفت) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 159-190]
  • کسب‌وکارهای کشاورزی تبیین مؤلفه‌های توسعه کسب‌‌وکارهای کشاورزی در استان گلستان [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 85-112]
  • کسب و کارهای کوچک و متوسط برون‌سپاری‌‌ در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 81-107]
  • کشاورزی بررسی دلایل گرایش به کارآفرینی دانشجویان علمی-کاربردی کشاورزی (مطالعه‌ی موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 73-99]

گ

  • گرایش کارآفرینانه بررسی ارتباط هوش هیجانی با گرایش کارآفرینانه مطالعه موردی: سازمان‌های وابسته به شرکت نفت [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 139-162]

م

  • مدیریت دولتی روش‌شناسی تدوین خط‌مشی ملی کارآفرینی کشور: چارچوبی مفهومی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 125-155]
  • مذهب بررسی آثار باورهای مذهبی بر گرایش به راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید (مطالعهی موردی: دانشگاه‌های منتخب تهران) [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 11-34]
  • مربی بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه‌ی فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 123-158]
  • مزیت رقابتی برون‌سپاری‌‌ در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 81-107]
  • معماری فناوری اطلاعات سازمان (معماری سازمانی) ارزیابی نظام‌های اطلاعاتی کارآفرینانه در سازمان‌های دولتی ایران (مطالعه موردی: معاونت برنامه‌ریزی وزارت بازرگانی) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 157-181]
  • مفهوم‌پردازی مفهوم‌پردازی "بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی" در بنگاه‌های کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 31-53]
  • مهارت‌های کسب وکار بررسی ارایه‌ی برنامه‌ی درسی آموزش کارآفرینی در رشته‌ی‌ علوم تربیتی [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 61-80]
  • موانع راه‌اندازی کسب‌وکار محدودیت‌های راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوظهور [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 81-102]
  • موانع نوآوری مطالعه عوامل بازدارنده و انگیزشی برای نوآوری در بنگاه‌های کوچک منتخب ایران [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 39-65]
  • موسسات آموزشی بازآفرینی و آزمون فرایندکارآفرینی در موسسات آموزشی شهر تهران [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 163-181]
  • موفقیت شناسایی عوامل فردی و محیطی موثر بر موفقیت کارآفرینان برتر استان تهران جهت ارایه الگوی آموزشی [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 39-55]

ن

  • نیاز به موفقیت ارزیابی مقایسه‌ای نگرش‌های کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی‌ارشد مدیریت کارآفرینی و مهندسی برق دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 163-182]
  • نیت‌های کارآفرینانه بررسی دلایل گرایش به کارآفرینی دانشجویان علمی-کاربردی کشاورزی (مطالعه‌ی موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 73-99]
  • نیروهای پیش برنده بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصت‌های کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 103-122]
  • نظام ارزشی کارآفرینی بررسی سلسله‌مراتب نظام ارزشی کارآفرینان (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 113-137]
  • نظام توسعه کارآفرینانه تبیین مؤلفه‌های توسعه کسب‌‌وکارهای کشاورزی در استان گلستان [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 85-112]
  • نظام‌های اطلاعاتی کارآفرینانه ارزیابی نظام‌های اطلاعاتی کارآفرینانه در سازمان‌های دولتی ایران (مطالعه موردی: معاونت برنامه‌ریزی وزارت بازرگانی) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 157-181]
  • نیک‌خواهی بررسی سلسله‌مراتب نظام ارزشی کارآفرینان (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 113-137]
  • نگرش بررسی دلایل گرایش به کارآفرینی دانشجویان علمی-کاربردی کشاورزی (مطالعه‌ی موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 73-99]
  • نگرش دانش‌آموختگان ارزیابی مقایسه‌ای نگرش‌های کارآفرینانه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی‌ارشد مدیریت کارآفرینی و مهندسی برق دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 163-182]
  • نوآوری تبیین انگیزش به‌عنوان جوهره‌ی کارآفرینی دولتی? (مطالعه موردی: صنایع نفتی ایران ) [دوره 2، شماره 3، 1388، صفحه 11-30]
  • نوآوری تعیین شاخص‌های بومی برای سنجش نوآوری در ایران با استفاده از آزمون فرض فازی (مطالعه موردی: حوزه بیوتکنولوژی) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 11-37]
  • نوآوری مطالعه عوامل بازدارنده و انگیزشی برای نوآوری در بنگاه‌های کوچک منتخب ایران [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 39-65]

و

ه

  • هم‌نوایی بررسی سلسله‌مراتب نظام ارزشی کارآفرینان (مطالعه موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 113-137]
  • هنجار جامعه بررسی دلایل گرایش به کارآفرینی دانشجویان علمی-کاربردی کشاورزی (مطالعه‌ی موردی: استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 4، 1388، صفحه 73-99]
  • هوشیاری کارآفرینی بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصت‌های کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب [دوره 2، شماره 1، 1388، صفحه 103-122]
  • هوش هیجانی بررسی ارتباط هوش هیجانی با گرایش کارآفرینانه مطالعه موردی: سازمان‌های وابسته به شرکت نفت [دوره 2، شماره 2، 1388، صفحه 139-162]