نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی بررسی عوامل بازدارنده‌ی کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی و ارایه‌ی سازوکارهایی برای تقویت آن [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 121-139]
  • آموزش غیررسمی تحلیل نظام خط‌مشی‌گذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 7-35]
  • آموزش کارآفرینی تحلیل نظام خط‌مشی‌گذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 7-35]

ا

  • اثربخشی بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانش‌جویان در راه‌اندازی کسب‌وکار جدید [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 95-115]
  • اعتماد رابطه‌ی بین سرمایه‌ی اجتماعی و کارآفرینی سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 103-129]
  • اعتماد سنجش سرمایه‌ی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری (مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 131-155]
  • الگوی اولویک شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 117-140]
  • الگوی کارآفرینی اجتماعی بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصه‌های رفتاری [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 67-94]
  • انگیزش بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانش‌جویان در راه‌اندازی کسب‌وکار جدید [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 95-115]
  • ایران تحلیل نظام خط‌مشی‌گذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 7-35]
  • ایران علل شکست کارآفرینان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 163-184]
  • اینترنت عوامل اثرگذار در به‌کارگیری تجارت‌الکترونیک در بنگاه‌های‌کوچک و متوسط ایران [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 11-34]

ب

  • بازده دارایی‌ها رتبه‌بندی شاخص‌های سنجش شرکت‌های موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیم‌گیری چندشاخصه‌ی مناسب) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 141-163]
  • بازسازی راهبردی اثر بافتار سازمانی شرکت مادر بر کارآفرینی سازمانی واحدهای راهبردی کسب‌وکار [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 93-114]
  • بافتار سازمانی اثر بافتار سازمانی شرکت مادر بر کارآفرینی سازمانی واحدهای راهبردی کسب‌وکار [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 93-114]
  • بررسی همه جانبه بررسی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح‌های کارآفرینانه در شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]
  • بنگاه جدید اثرگذاری راهبرد رقابتی اولیه بر رشد بنگاه‌های جدید در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 81-102]
  • بنگاه‌های‌کوچک و ‌متوسط عوامل اثرگذار در به‌کارگیری تجارت‌الکترونیک در بنگاه‌های‌کوچک و متوسط ایران [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 11-34]
  • بین‏المللی شدن بررسی ارتباط بین عوامل محیطی و بین‏المللی شدن شرکت‏های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 55-79]

پ

ت

  • تامین مالی بررسی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح‌های کارآفرینانه در شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]
  • تامین مالی غیررسمی سرمایه‌ی اجتماعی کارآفرینان نوپا و تامین مالی غیررسمی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 49-70]
  • تجارت‌الکترونیک عوامل اثرگذار در به‌کارگیری تجارت‌الکترونیک در بنگاه‌های‌کوچک و متوسط ایران [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 11-34]
  • تجارت بین‌الملل آثار جهانی‌شدن و تجارت بین‌الملل بر توسعه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: کشورهای OECD) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 37-45]
  • تجاری‌سازی دانش شناسایی و اولویت‌بندی عوامل اثرگذار در تجاری‌سازی دانش در دانشگاه‌ها (براساس مقایسه‌ی روش‌های پنج دانشگاه معتبر جهان) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 35-66]
  • تجاری‌سازی دانش طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاه‌های کوچک و زودبازده در بخش‌های عمده‌ی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمت‌ها) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 165-194]
  • تحلیل سلسله‌مراتبی شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های تعیین‌کننده‌ی کارآفرینی کسب‌وکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
  • تشخیص فرصت شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 117-140]
  • تقویت کارآفرینی بررسی عوامل بازدارنده‌ی کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی و ارایه‌ی سازوکارهایی برای تقویت آن [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 121-139]
  • تکنیک دلفی شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای حمایتی توسعه‌ی کسب‌وکارهای کشاورزی (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 71-91]
  • توسعه‌ی کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های تعیین‌کننده‌ی کارآفرینی کسب‌وکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
  • توسعه‌ی کسب‌وکار شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای حمایتی توسعه‌ی کسب‌وکارهای کشاورزی (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 71-91]

ج

  • جهانی‌شدن آثار جهانی‌شدن و تجارت بین‌الملل بر توسعه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: کشورهای OECD) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 37-45]

خ

  • خطرسرمایه‌گذاری رتبه‌بندی شاخص‌های سنجش شرکت‌های موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیم‌گیری چندشاخصه‌ی مناسب) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 141-163]
  • خط‌مشی‌گذاری تحلیل نظام خط‌مشی‌گذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 7-35]

د

  • دارایی‌های فکری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل اثرگذار در تجاری‌سازی دانش در دانشگاه‌ها (براساس مقایسه‌ی روش‌های پنج دانشگاه معتبر جهان) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 35-66]
  • دارایی‌های فکری طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاه‌های کوچک و زودبازده در بخش‌های عمده‌ی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمت‌ها) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 165-194]
  • دانشگاه کارآفرین بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 115-133]
  • دانشگاه کارآفرین بررسی عوامل بازدارنده‌ی کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی و ارایه‌ی سازوکارهایی برای تقویت آن [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 121-139]
  • دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین و اهواز شناسایی قابلیت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین اهواز) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 141-161]
  • دختران دانشگاهی شناسایی قابلیت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین اهواز) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 141-161]

ر

  • راهبرد اثرگذاری راهبرد رقابتی اولیه بر رشد بنگاه‌های جدید در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 81-102]
  • راهبردهای عمومی پورتر شاخص‌های مدیریت راهبردی، راهبرد رقابتی و کارآفرینی شرکتی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 155-171]
  • رتبه‌ی نقدشوندگی رتبه‌بندی شاخص‌های سنجش شرکت‌های موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیم‌گیری چندشاخصه‌ی مناسب) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 141-163]
  • رشد سازمانی اثرگذاری راهبرد رقابتی اولیه بر رشد بنگاه‌های جدید در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 81-102]
  • رویکرد رفتاری در کارآفرینی اجتماعی بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصه‌های رفتاری [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 67-94]

ز

  • زمینه‌های جمعیت‌شناختی ویژگی‌های فردی اثرگذار بر توسعه‌ی کارآفرینی اجتماعی در موسسه‌های خیریه‌ی استان تهران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 37-64]

س

  • سرمایه اجتماعی سرمایه‌ی اجتماعی کارآفرینان نوپا و تامین مالی غیررسمی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 49-70]
  • سرمایه‌گذاری خطرپذیر بررسی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح‌های کارآفرینانه در شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]
  • سرمایه‌ی اجتماعی رابطه‌ی بین سرمایه‌ی اجتماعی و کارآفرینی سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 103-129]
  • سرمایه‌ی اجتماعی سنجش سرمایه‌ی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری (مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 131-155]
  • سرمایه‌ی اجتماعی ویژگی‌های فردی اثرگذار بر توسعه‌ی کارآفرینی اجتماعی در موسسه‌های خیریه‌ی استان تهران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 37-64]

ش

  • شاخص‌های ارزیابی بررسی اثرگذاری فناوری اطلاعات بر مدیریت خطر در کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 157-179]
  • شاخص‌های کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های تعیین‌کننده‌ی کارآفرینی کسب‌وکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
  • شخصیت بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانش‌جویان در راه‌اندازی کسب‌وکار جدید [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 95-115]
  • شرکت مادر اثر بافتار سازمانی شرکت مادر بر کارآفرینی سازمانی واحدهای راهبردی کسب‌وکار [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 93-114]
  • شرکت‌های زایشی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل اثرگذار در تجاری‌سازی دانش در دانشگاه‌ها (براساس مقایسه‌ی روش‌های پنج دانشگاه معتبر جهان) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 35-66]
  • شرکت‌های زایشی طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاه‌های کوچک و زودبازده در بخش‌های عمده‌ی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمت‌ها) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 165-194]
  • شرکت‏های کوچک و متوسط بررسی ارتباط بین عوامل محیطی و بین‏المللی شدن شرکت‏های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 55-79]
  • شرکت‌های موفق رتبه‌بندی شاخص‌های سنجش شرکت‌های موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیم‌گیری چندشاخصه‌ی مناسب) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 141-163]
  • شکست علل شکست کارآفرینان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 163-184]
  • شهود لامکان نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]

ط

  • طراحی آموزشی بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانش‌جویان در راه‌اندازی کسب‌وکار جدید [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 95-115]

ع

  • عوامل علل شکست کارآفرینان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 163-184]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی رتبه‌بندی شاخص‌های سنجش شرکت‌های موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیم‌گیری چندشاخصه‌ی مناسب) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 141-163]
  • فرایند تحلیل شبکه‌ای بررسی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح‌های کارآفرینانه در شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]
  • فرصت کارآفرینانه شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 117-140]
  • فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 115-133]
  • فناوری اطلاعات بررسی اثرگذاری فناوری اطلاعات بر مدیریت خطر در کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 157-179]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی ارتباط بین عوامل محیطی و بین‏المللی شدن شرکت‏های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 55-79]

ق

  • قابلیت‌های کارآفرینی شناسایی قابلیت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین اهواز) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 141-161]

ک

  • کارآفرین اجتماعی اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی اجتماعی در ایران از دیدگاه فعالان اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 11-36]
  • کارآفرینی سرمایه‌ی اجتماعی کارآفرینان نوپا و تامین مالی غیررسمی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 49-70]
  • کارآفرینی بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 115-133]
  • کارآفرینی بررسی نگرش دانشجویان کشاورزی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 135-153]
  • کارآفرینی آثار جهانی‌شدن و تجارت بین‌الملل بر توسعه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: کشورهای OECD) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 37-45]
  • کارآفرینی اثرگذاری راهبرد رقابتی اولیه بر رشد بنگاه‌های جدید در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 81-102]
  • کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های تعیین‌کننده‌ی کارآفرینی کسب‌وکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
  • کارآفرینی بررسی عوامل بازدارنده‌ی کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی و ارایه‌ی سازوکارهایی برای تقویت آن [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 121-139]
  • کارآفرینی علل شکست کارآفرینان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 163-184]
  • کارآفرینی بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصه‌های رفتاری [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 67-94]
  • کارآفرینی شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 117-140]
  • کارآفرینی اجتماعی اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی اجتماعی در ایران از دیدگاه فعالان اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 11-36]
  • کارآفرینی اجتماعی ویژگی‌های فردی اثرگذار بر توسعه‌ی کارآفرینی اجتماعی در موسسه‌های خیریه‌ی استان تهران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 37-64]
  • کارآفرینی اجتماعی بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصه‌های رفتاری [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 67-94]
  • کارآفرینی خانگی کارآفرینی خانگی: انگیزه‌ها و نقش عوامل جمعیت‌شناختی بر آن [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 181-203]
  • کارآفرینی دانشگاهی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل اثرگذار در تجاری‌سازی دانش در دانشگاه‌ها (براساس مقایسه‌ی روش‌های پنج دانشگاه معتبر جهان) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 35-66]
  • کارآفرینی دانشگاهی طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاه‌های کوچک و زودبازده در بخش‌های عمده‌ی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمت‌ها) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 165-194]
  • کارآفرینی زنان شناسایی قابلیت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین اهواز) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 141-161]
  • کارآفرینی سازمانی اثر بافتار سازمانی شرکت مادر بر کارآفرینی سازمانی واحدهای راهبردی کسب‌وکار [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 93-114]
  • کارآفرینی سازمانی رابطه‌ی بین سرمایه‌ی اجتماعی و کارآفرینی سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 103-129]
  • کارآفرینی شرکتی شاخص‌های مدیریت راهبردی، راهبرد رقابتی و کارآفرینی شرکتی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 155-171]
  • کارآفرینی کشاورزی تدوین الگوی نهادی کردن کارآفرینی در بخش کشاورزی زیربخش گلخانه‌داری [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 7-27]
  • کارآفرینی کشاورزی شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای حمایتی توسعه‌ی کسب‌وکارهای کشاورزی (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 71-91]
  • کار در خانه کارآفرینی خانگی: انگیزه‌ها و نقش عوامل جمعیت‌شناختی بر آن [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 181-203]
  • کسب‌وکار علل شکست کارآفرینان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 163-184]
  • کسب‌وکار اجتماعی اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی اجتماعی در ایران از دیدگاه فعالان اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 11-36]
  • کسب‌وکارهای خانگی کارآفرینی خانگی: انگیزه‌ها و نقش عوامل جمعیت‌شناختی بر آن [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 181-203]
  • کسب‌وکارهای خرد کارآفرینی خانگی: انگیزه‌ها و نقش عوامل جمعیت‌شناختی بر آن [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 181-203]
  • کسب‌وکارهای کارآفرینانه شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های تعیین‌کننده‌ی کارآفرینی کسب‌وکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
  • کشاورزی بررسی نگرش دانشجویان کشاورزی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 135-153]
  • کشاورزی بررسی عوامل بازدارنده‌ی کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی و ارایه‌ی سازوکارهایی برای تقویت آن [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 121-139]
  • کشورهای OECD آثار جهانی‌شدن و تجارت بین‌الملل بر توسعه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: کشورهای OECD) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 37-45]
  • کیفیت شهود نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]

م

  • مدیریت پروژه بررسی اثرگذاری فناوری اطلاعات بر مدیریت خطر در کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 157-179]
  • مدیریت خطر بررسی اثرگذاری فناوری اطلاعات بر مدیریت خطر در کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 157-179]
  • مدیریت راهبرد بررسی اثرگذاری فناوری اطلاعات بر مدیریت خطر در کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 157-179]
  • مدیریت راهبردی شاخص‌های مدیریت راهبردی، راهبرد رقابتی و کارآفرینی شرکتی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 155-171]
  • مسؤولیت‌پذیری اجتماعی ویژگی‌های فردی اثرگذار بر توسعه‌ی کارآفرینی اجتماعی در موسسه‌های خیریه‌ی استان تهران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 37-64]
  • معیارهای سرمایه‌گذاری بررسی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح‌های کارآفرینانه در شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]

ن

  • نظریه کوانتوم هولوگرافیک نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]
  • نگرش بررسی نگرش دانشجویان کشاورزی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 135-153]
  • نهاد خط‌مشی‌گذار تحلیل نظام خط‌مشی‌گذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 7-35]
  • نهادی کردن تدوین الگوی نهادی کردن کارآفرینی در بخش کشاورزی زیربخش گلخانه‌داری [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 7-27]
  • نهادی کردن کارآفرینی تدوین الگوی نهادی کردن کارآفرینی در بخش کشاورزی زیربخش گلخانه‌داری [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 7-27]
  • نوآوری رابطه‌ی بین سرمایه‌ی اجتماعی و کارآفرینی سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 103-129]
  • نوآوری سنجش سرمایه‌ی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری (مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 131-155]
  • نوع شناسی کارآفرینی بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصه‌های رفتاری [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 67-94]
  • نیازهای حمایتی شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای حمایتی توسعه‌ی کسب‌وکارهای کشاورزی (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 71-91]

و

  • واحد راهبردی کسب‌وکار اثر بافتار سازمانی شرکت مادر بر کارآفرینی سازمانی واحدهای راهبردی کسب‌وکار [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 93-114]
  • واگذاری امتیاز شناسایی و اولویت‌بندی عوامل اثرگذار در تجاری‌سازی دانش در دانشگاه‌ها (براساس مقایسه‌ی روش‌های پنج دانشگاه معتبر جهان) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 35-66]
  • واگذاری امتیاز طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاه‌های کوچک و زودبازده در بخش‌های عمده‌ی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمت‌ها) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 165-194]
  • ویژگی‌های روان‌شناختی ویژگی‌های فردی اثرگذار بر توسعه‌ی کارآفرینی اجتماعی در موسسه‌های خیریه‌ی استان تهران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 37-64]

ه

  • هنجارهای اجتماعی سنجش سرمایه‌ی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری (مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 131-155]