نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی کارآفرینی سازمانی به سوی نظریه رهبری وضعی کارآفرینانه [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 45-66]
  • آموزش حرفه‌ای بررسی اثربخشی آموزش‌های حرفه‌ای بیمه بر عملکرد کارکنان شرکت‌های بیمه از نظر مهارت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: استان اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 109-128]
  • آموزش عالی تحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]
  • آموزش کارآفرینی تحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]
  • آموزش کارآفرینی نقش آموزش درس "مبانی کارآفرینی" در ‌قصدکارآفرینی دانشجویان رشته‌های غیر مدیریت (مطالعه موردی: دانشکده‌های هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 107-124]

ا

  • ابتکار کارآفرینانه اجتماعی جدید فرایند شکل‌گیری ابتکارات کارآفرینانه‌ی اجتماعی: الگویی برگرفته از نظریه‌ی برخاسته از داده‌ها [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 7-29]
  • ابعاد هوش هیجانی بررسی رابطه‌ی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 127-146]
  • ارزیابی روش تحقیق ارزیابی روش‌های پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهش‌های آینده [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 185-204]
  • اصول ابداعی TRIZ بررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمان‌های پژوهشی و دانش‌محور (مطالعه‌ی موردی: پژوهش‌کده‌ی پردازش هوش‌مند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]
  • اصول چهل‌گانه TRIZ بررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمان‌های پژوهشی و دانش‌محور (مطالعه‌ی موردی: پژوهش‌کده‌ی پردازش هوش‌مند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]
  • الگوهای برنامه‌ی درسی کارآفرینی تحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]
  • الگویابی معادلات ساختاری تبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 107-126]
  • الگوی کلونوفسکی تحلیل اجزای تشکیل‌دهنده‌ی فرایند سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 85-104]
  • الگوی معادلات ساختاری تبیین نقش پارک‌های علم و فناوری در رشد شرکت‌های فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]
  • انتقال دانش مدیریت دانش در شرکت‌های کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
  • انزلی تبیین عوامل اثرگذار بر فرایند کارآفرینی مستقل (مطالعه موردی: کارآفرینان شهرستان بندر انزلی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 69-87]
  • ایده نوآورانه شناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانک‌های مجازی ایده (مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 167-184]

ب

  • بانک مجازی ایده شناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانک‌های مجازی ایده (مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 167-184]
  • بنگاه‌های جدیدالورود بررسی تأثیر حیات بنگاه‌های جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال: تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]
  • بنگاه‌های کوچک‌و‌متوسط بررسی تأثیر حیات بنگاه‌های جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال: تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]
  • بنگاه‌های کوچک و متوسط موانع توسعه‌ی بنگاه‌های‌کوچک و متوسط‌کارآفرین روستایی در استان خوزستان (مطالعه موردی: صنایع تکمیلی خرما) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 165-184]

پ

  • پارک‌های علم و فناوری تبیین نقش پارک‌های علم و فناوری در رشد شرکت‌های فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]
  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسب‌وکار (مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]
  • پژوهش کارآفرینی ارزیابی روش‌های پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهش‌های آینده [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 185-204]
  • پژوهش‌کده‌ی پردازش هوش‌مند علایم بررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمان‌های پژوهشی و دانش‌محور (مطالعه‌ی موردی: پژوهش‌کده‌ی پردازش هوش‌مند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]
  • پژوهش‌گران بررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمان‌های پژوهشی و دانش‌محور (مطالعه‌ی موردی: پژوهش‌کده‌ی پردازش هوش‌مند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]

ت

  • تأمین مالی کارآفرینی تحلیل اجزای تشکیل‌دهنده‌ی فرایند سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 85-104]
  • تجاری‌سازی طراحی نظام ارزیابی عملکرد تجاری‌سازی تحقیق‌های دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 145-164]
  • تجاری‌سازی دانش موانع تجاری‌سازی دانش درکارآفرینی دانشگاهی [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 165-183]
  • تجربه‌ی کارآفرینی پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسب‌وکار (مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]
  • تحقیق‌های دانشگاهی طراحی نظام ارزیابی عملکرد تجاری‌سازی تحقیق‌های دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 145-164]
  • تحقیق و توسعه کارآفرینانه تبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 107-126]
  • تحلیل عاملی اکتشافی الگوی سنجش کارآفرینی شرکتی با توجه به شاخص‌های درون سازمانی و اثرگذاری آن برکارآفرینی (مطالعه موردی: بنگاه‌های صنعت نساجی استان یزد) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 185-203]
  • تحلیل عاملی تاییدی الگوی سنجش کارآفرینی شرکتی با توجه به شاخص‌های درون سازمانی و اثرگذاری آن برکارآفرینی (مطالعه موردی: بنگاه‌های صنعت نساجی استان یزد) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 185-203]
  • تحلیل محتوا توسعه‌ی نگرش کارآفرینانه در کتاب‌های درسی (مطالعه‌ی موردی:کتاب‌های فارسی دوره دبستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 47-66]
  • ترجمان دانش تبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 107-126]
  • تشخیص فرصت نقش شبکه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]
  • تشخیص فرصت شناسایی فرصت‌های کارآفرینانه‌ی خود- خدماتی مسافر در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 7-26]
  • تغییرات اشتغال بررسی تأثیر حیات بنگاه‌های جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال: تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]
  • تفکر بنگاهی موانع تجاری‌سازی دانش درکارآفرینی دانشگاهی [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 165-183]

ج

  • جنسیت تاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]

ح

  • حیطه‌ی درون سازمانی الگوی سنجش کارآفرینی شرکتی با توجه به شاخص‌های درون سازمانی و اثرگذاری آن برکارآفرینی (مطالعه موردی: بنگاه‌های صنعت نساجی استان یزد) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 185-203]

خ

  • خلاقیت شناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانک‌های مجازی ایده (مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 167-184]
  • خود- خدماتی مسافر شناسایی فرصت‌های کارآفرینانه‌ی خود- خدماتی مسافر در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 7-26]

د

  • دانشجویان نقش آموزش درس "مبانی کارآفرینی" در ‌قصدکارآفرینی دانشجویان رشته‌های غیر مدیریت (مطالعه موردی: دانشکده‌های هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 107-124]
  • دانشجویان کشاورزی پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسب‌وکار (مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]
  • دوره حیات بررسی تأثیر حیات بنگاه‌های جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال: تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]
  • دوره‌ی ابتدایی توسعه‌ی نگرش کارآفرینانه در کتاب‌های درسی (مطالعه‌ی موردی:کتاب‌های فارسی دوره دبستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 47-66]
  • دوره‌ی تخصصی تاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]
  • دوره‌ی تخصصی کارآفرینی تاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]

ر

  • راهبردهای یاددهی و یادگیری تحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]
  • رشد تبیین نقش پارک‌های علم و فناوری در رشد شرکت‌های فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]
  • رهبری تحولی نقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه‌ به سازمان کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]
  • رهبری تلفیق‌گری به سوی نظریه رهبری وضعی کارآفرینانه [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 45-66]
  • رهبری جست‌وجوگری به سوی نظریه رهبری وضعی کارآفرینانه [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 45-66]
  • رهبری شتاب‌گری به سوی نظریه رهبری وضعی کارآفرینانه [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 45-66]
  • رهبری کاوشگری به سوی نظریه رهبری وضعی کارآفرینانه [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 45-66]
  • روش تحقیق کیفی موانع تجاری‌سازی دانش درکارآفرینی دانشگاهی [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 165-183]
  • روش مقدار ترکیبی قضاوت‌ها در محیط فازی اولویت‌بندی عوامل تسهیل‌گر در راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش مقدار ترکیبی قضاوت‌ها در محیط فازی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 167-186]

س

  • ساختار روابط اجتماعی نقش شبکه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]
  • سازمان کارآفرین نقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه‌ به سازمان کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]
  • سازمان‌های غیرانتفاعی هوش فرهنگی و رابطه‌ی آن با ویژگی‌های کارآفرینانه‌ی مدیران سازمان‌های غیرانتفاعی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
  • سرمایه‌ی فکری تأثیر سرمایه‌ی ‌فکری بر گرایش‌کارآفرینانه و عملکرد سازمانی در کسب‌وکارهای نانو [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 47-66]

ش

  • شاخص عملکردی خدمات ارزیابی مقایسه‌ای عملکرد مراکز رشد فناوری منتخب در ایران [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 149-165]
  • شاخص عملکردی زیرساخت‌ها ارزیابی مقایسه‌ای عملکرد مراکز رشد فناوری منتخب در ایران [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 149-165]
  • شایستگی اجتماعی تاثیر شایستگی‌های فردی و اجتماعی بر شخصیت کارآفرینانه (مطالعه موردی: کارکنان بانک توسعه صادرات) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 125-143]
  • شایستگی شخصی تاثیر شایستگی‌های فردی و اجتماعی بر شخصیت کارآفرینانه (مطالعه موردی: کارکنان بانک توسعه صادرات) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 125-143]
  • شبکه‌ی اجتماعی نقش شبکه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]
  • شخصیت کارآفرینانه بررسی تأثیر شیوه‌های حل مسأله بر شخصیت کارآفرینانه‌ (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 145-164]
  • شرکت‌های انفورماتیک مدیریت دانش در شرکت‌های کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
  • شرکت‌های جدید فناورانه محور تبیین نقش پارک‌های علم و فناوری در رشد شرکت‌های فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]
  • شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای فنی و مهندسی کشاورزی شناسایی موانع توسعه‌ی کارآفرینی شرکتی در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی استان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 27-46]
  • شرکت‌های کوچک مدیریت دانش در شرکت‌های کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
  • شکست شناسایی ریشه‌های شکست کارآفرینان کارکشته ایرانی: نگاهی روایتی گفتمانی [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 31-50]
  • شیفتگی به مسیر شناسایی ریشه‌های شکست کارآفرینان کارکشته ایرانی: نگاهی روایتی گفتمانی [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 31-50]
  • شیوه‌های انتقال اطلاعات نقش شبکه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]
  • شیوه‌های تفکر بررسی رابطه‌ی شیوه‌های تفکر و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس (مطالعه موردی مدارس مقاطع سه‌گانه شهر بیرجند) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 67-85]
  • شیوه‌های حل مساله بررسی تأثیر شیوه‌های حل مسأله بر شخصیت کارآفرینانه‌ (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 145-164]
  • شیوه‌های شناختی ارتباط شیوه‌های شناختی گریگوریک با ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 125-144]
  • شیوه‌ی عینی- متوالی ارتباط شیوه‌های شناختی گریگوریک با ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 125-144]

ص

  • صاحب کسب‌وکار پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسب‌وکار (مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]
  • صفت‌های شخصیت تاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]
  • صنایع تکمیلی موانع توسعه‌ی بنگاه‌های‌کوچک و متوسط‌کارآفرین روستایی در استان خوزستان (مطالعه موردی: صنایع تکمیلی خرما) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 165-184]
  • صنعت مواد شیمیایی بررسی شاخص‌های معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]
  • صنعت مواد غذایی بررسی شاخص‌های معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]
  • صنعت نساجی بررسی تأثیر حیات بنگاه‌های جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال: تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]
  • صنعت هواپیمایی شناسایی فرصت‌های کارآفرینانه‌ی خود- خدماتی مسافر در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 7-26]

ع

  • عملکرد ارزیابی مقایسه‌ای عملکرد مراکز رشد فناوری منتخب در ایران [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 149-165]
  • عملکرد سازمانی تأثیر سرمایه‌ی ‌فکری بر گرایش‌کارآفرینانه و عملکرد سازمانی در کسب‌وکارهای نانو [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 47-66]
  • عوامل تسهیل‌گر اولویت‌بندی عوامل تسهیل‌گر در راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش مقدار ترکیبی قضاوت‌ها در محیط فازی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 167-186]

ف

  • فرایند تبیین عوامل اثرگذار بر فرایند کارآفرینی مستقل (مطالعه موردی: کارآفرینان شهرستان بندر انزلی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 69-87]
  • فرایند سرمایه‌گذاری خطرپذیر تحلیل اجزای تشکیل‌دهنده‌ی فرایند سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 85-104]
  • فرایند شکل‌گیری ابتکارات کارآفرینانه اجتماعی فرایند شکل‌گیری ابتکارات کارآفرینانه‌ی اجتماعی: الگویی برگرفته از نظریه‌ی برخاسته از داده‌ها [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 7-29]
  • فرصت کارآفرینانه شناسایی فرصت‌های کارآفرینانه‌ی خود- خدماتی مسافر در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 7-26]
  • فصلنامه توسعه کارآفرینی ارزیابی روش‌های پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهش‌های آینده [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 185-204]

ق

  • قصدکارآفرینی نقش آموزش درس "مبانی کارآفرینی" در ‌قصدکارآفرینی دانشجویان رشته‌های غیر مدیریت (مطالعه موردی: دانشکده‌های هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 107-124]

ک

  • کارآفرین اولویت‌بندی عوامل تسهیل‌گر در راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش مقدار ترکیبی قضاوت‌ها در محیط فازی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 167-186]
  • کارآفرین بررسی شاخص‌های معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]
  • کارآفرینان کارکشته شناسایی ریشه‌های شکست کارآفرینان کارکشته ایرانی: نگاهی روایتی گفتمانی [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 31-50]
  • کارآفرین شدن پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسب‌وکار (مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]
  • کارآفرینی مدیریت دانش در شرکت‌های کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
  • کارآفرینی بررسی رابطه‌ی شیوه‌های تفکر و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس (مطالعه موردی مدارس مقاطع سه‌گانه شهر بیرجند) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 67-85]
  • کارآفرینی بررسی رابطه‌ی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 127-146]
  • کارآفرینی مطالعه‌ی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]
  • کارآفرینی تبیین عوامل اثرگذار بر فرایند کارآفرینی مستقل (مطالعه موردی: کارآفرینان شهرستان بندر انزلی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 69-87]
  • کارآفرینی بررسی و تبین نقش کارآفرینی در عملکرد مدیریت زنجیره‌ی سرد (موردکاوی: صنایع غذایی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 89-108]
  • کارآفرینی تاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]
  • کارآفرینی ارزیابی روش‌های پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهش‌های آینده [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 185-204]
  • کارآفرینی بررسی تأثیر شیوه‌های حل مسأله بر شخصیت کارآفرینانه‌ (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 145-164]
  • کارآفرینی نقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه‌ به سازمان کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]
  • کارآفرینی اجتماعی الگوی کارآفرینی اجتماعی در سامان‌دهی کودکان خیابانی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 65-84]
  • کارآفرینی دانش بنیان تبیین نقش پارک‌های علم و فناوری در رشد شرکت‌های فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]
  • کارآفرینی دانشگاهی طراحی نظام ارزیابی عملکرد تجاری‌سازی تحقیق‌های دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 145-164]
  • کارآفرینی دانشگاهی موانع تجاری‌سازی دانش درکارآفرینی دانشگاهی [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 165-183]
  • کارآفرینی دانشگاهی نقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه‌ به سازمان کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]
  • کارآفرینی روستایی موانع توسعه‌ی بنگاه‌های‌کوچک و متوسط‌کارآفرین روستایی در استان خوزستان (مطالعه موردی: صنایع تکمیلی خرما) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 165-184]
  • کارآفرینی سازمانی تبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 107-126]
  • کارآفرینی سازمانی بررسی اثرگذاری فرایندمدیریت دانش برکارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شرق مازندران) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 7-26]
  • کارآفرینی سازمانی نقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه‌ به سازمان کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]
  • کارآفرینی شرکتی الگوی سنجش کارآفرینی شرکتی با توجه به شاخص‌های درون سازمانی و اثرگذاری آن برکارآفرینی (مطالعه موردی: بنگاه‌های صنعت نساجی استان یزد) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 185-203]
  • کارآفرینی شرکتی شناسایی موانع توسعه‌ی کارآفرینی شرکتی در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی استان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 27-46]
  • کارآفرینی مستقل تبیین عوامل اثرگذار بر فرایند کارآفرینی مستقل (مطالعه موردی: کارآفرینان شهرستان بندر انزلی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 69-87]
  • کتاب فارسی توسعه‌ی نگرش کارآفرینانه در کتاب‌های درسی (مطالعه‌ی موردی:کتاب‌های فارسی دوره دبستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 47-66]
  • کسب‌وکار کوچک و متوسط اولویت‌بندی عوامل تسهیل‌گر در راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش مقدار ترکیبی قضاوت‌ها در محیط فازی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 167-186]
  • کسب وکارهای کوچک و متوسط بررسی اثرگذاری فرایندمدیریت دانش برکارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شرق مازندران) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 7-26]
  • کودکان خیابانی الگوی کارآفرینی اجتماعی در سامان‌دهی کودکان خیابانی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 65-84]

گ

  • گرایش به فعالیت‌های مسئولانه اجتماعی فرایند شکل‌گیری ابتکارات کارآفرینانه‌ی اجتماعی: الگویی برگرفته از نظریه‌ی برخاسته از داده‌ها [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 7-29]
  • گرایش‌کارآفرینانه تأثیر سرمایه‌ی ‌فکری بر گرایش‌کارآفرینانه و عملکرد سازمانی در کسب‌وکارهای نانو [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 47-66]

م

  • مانع‌های ساختاری مطالعه‌ی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]
  • مانع‌های فردی مطالعه‌ی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]
  • مانع‌های کارآفرینی ورزش مطالعه‌ی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]
  • مانع‌های محیطی مطالعه‌ی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]
  • مبانی کارآفرینی نقش آموزش درس "مبانی کارآفرینی" در ‌قصدکارآفرینی دانشجویان رشته‌های غیر مدیریت (مطالعه موردی: دانشکده‌های هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 107-124]
  • محصولات فاسد شدنی بررسی و تبین نقش کارآفرینی در عملکرد مدیریت زنجیره‌ی سرد (موردکاوی: صنایع غذایی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 89-108]
  • محیط‌های کاری چند فرهنگی هوش فرهنگی و رابطه‌ی آن با ویژگی‌های کارآفرینانه‌ی مدیران سازمان‌های غیرانتفاعی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
  • مدیران مدارس بررسی رابطه‌ی شیوه‌های تفکر و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس (مطالعه موردی مدارس مقاطع سه‌گانه شهر بیرجند) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 67-85]
  • مدیران میانی الگوی سنجش کارآفرینی شرکتی با توجه به شاخص‌های درون سازمانی و اثرگذاری آن برکارآفرینی (مطالعه موردی: بنگاه‌های صنعت نساجی استان یزد) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 185-203]
  • مدیریت بیمه بررسی اثربخشی آموزش‌های حرفه‌ای بیمه بر عملکرد کارکنان شرکت‌های بیمه از نظر مهارت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: استان اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 109-128]
  • مدیریت دانش مدیریت دانش در شرکت‌های کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
  • مدیریت دانش بررسی اثرگذاری فرایندمدیریت دانش برکارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شرق مازندران) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 7-26]
  • مدیریت زنجیره سرد بررسی و تبین نقش کارآفرینی در عملکرد مدیریت زنجیره‌ی سرد (موردکاوی: صنایع غذایی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 89-108]
  • مدیریتی و فنی کارآفرینی بررسی اثربخشی آموزش‌های حرفه‌ای بیمه بر عملکرد کارکنان شرکت‌های بیمه از نظر مهارت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: استان اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 109-128]
  • مراحل توسعه‌ی شرکت بررسی شاخص‌های معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]
  • مرحله‌بندی تحلیل اجزای تشکیل‌دهنده‌ی فرایند سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 85-104]
  • مرکز رشد و فناوری ارزیابی مقایسه‌ای عملکرد مراکز رشد فناوری منتخب در ایران [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 149-165]
  • منابع اجتماعی اطلاعات نقش شبکه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]
  • مهارت‌های شخصی بررسی اثربخشی آموزش‌های حرفه‌ای بیمه بر عملکرد کارکنان شرکت‌های بیمه از نظر مهارت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: استان اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 109-128]
  • موانع توسعه‌ی کارآفرینی شناسایی موانع توسعه‌ی کارآفرینی شرکتی در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی استان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 27-46]
  • موضوعات اصلی ارزیابی روش‌های پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهش‌های آینده [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 185-204]
  • موفقیت کارآفرینانه تاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]
  • میزان کارآفرینی بررسی رابطه‌ی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 127-146]

ن

  • نظام ارزیابی عملکرد طراحی نظام ارزیابی عملکرد تجاری‌سازی تحقیق‌های دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 145-164]
  • نظریه برخاسته از داده‌ها فرایند شکل‌گیری ابتکارات کارآفرینانه‌ی اجتماعی: الگویی برگرفته از نظریه‌ی برخاسته از داده‌ها [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 7-29]
  • نظریه‌ی مبنایی (GT) الگوی کارآفرینی اجتماعی در سامان‌دهی کودکان خیابانی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 65-84]
  • نگرش کارآفرینانه توسعه‌ی نگرش کارآفرینانه در کتاب‌های درسی (مطالعه‌ی موردی:کتاب‌های فارسی دوره دبستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 47-66]
  • نوآوری شناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانک‌های مجازی ایده (مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 167-184]
  • نوآوری نظام یافته بررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمان‌های پژوهشی و دانش‌محور (مطالعه‌ی موردی: پژوهش‌کده‌ی پردازش هوش‌مند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]
  • نیاز‌های مالی بررسی شاخص‌های معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]

و

  • ویژگی کارآفرینی تاثیر شایستگی‌های فردی و اجتماعی بر شخصیت کارآفرینانه (مطالعه موردی: کارکنان بانک توسعه صادرات) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 125-143]
  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی رابطه‌ی شیوه‌های تفکر و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس (مطالعه موردی مدارس مقاطع سه‌گانه شهر بیرجند) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 67-85]
  • ویژگی‌های کارآفرینانه هوش فرهنگی و رابطه‌ی آن با ویژگی‌های کارآفرینانه‌ی مدیران سازمان‌های غیرانتفاعی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
  • ویژگی‌های کارآفرینی ارتباط شیوه‌های شناختی گریگوریک با ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 125-144]

ه

  • هدف‌گذاری تحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]
  • هوش عاطفی تاثیر شایستگی‌های فردی و اجتماعی بر شخصیت کارآفرینانه (مطالعه موردی: کارکنان بانک توسعه صادرات) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 125-143]
  • هوش فرهنگی هوش فرهنگی و رابطه‌ی آن با ویژگی‌های کارآفرینانه‌ی مدیران سازمان‌های غیرانتفاعی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
  • هوش هیجانی بررسی رابطه‌ی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 127-146]