نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمیخته بازاریابی کارآفرینانه تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]

ا

  • ارزیابی نوآوری اجتماعی ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
  • استارت‌آپ بررسی فرآیند توسعه استارت‌آپ‌های فین‌تک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]

ب

  • بازاریابی کارآفرینانه تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]
  • بازارگرایی تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]

ت

  • تغییر رفتار تأثیر روش‌های مربی‌گری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتاب‎دهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • توسعه پایدار طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]

خ

  • خروج کارآفرینانه شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروج‌کارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]

ر

  • رفتار کارآفرینانه تأثیر روش‌های مربی‌گری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتاب‎دهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • رویکرد خط پایین سه گانه ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]

ش

  • شبکه اجتماعی شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروج‌کارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
  • شبکه خانوادگی شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروج‌کارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
  • شرکای کسب‌و‌کار شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروج‌کارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]

ع

  • عوامل و موانع بررسی فرآیند توسعه استارت‌آپ‌های فین‌تک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]

ف

  • فراترکیب ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
  • فراترکیب طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
  • فرآیند توسعه بررسی فرآیند توسعه استارت‌آپ‌های فین‌تک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]
  • فناوری مالی(فین‌تک)‌ بررسی فرآیند توسعه استارت‌آپ‌های فین‌تک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]

ک

  • کارآفرینی طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
  • کارآفرینان نوپا تأثیر روش‌های مربی‌گری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتاب‎دهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]

م

  • مراکز شتاب‌دهی تأثیر روش‌های مربی‌گری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتاب‎دهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • مربی‌گری کسب‌و‌کار تأثیر روش‌های مربی‌گری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتاب‎دهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • مسئولیت اجتماعی طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
  • موفقیت کارآفرینانه تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]

ن

  • نوآوری اجتماعی ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]