آموزش کارآفرینیچالشهای آموزش در کارآفرینی اجتماعی: چارچوب مفهومی و مرور ادبیات [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 69-96]
آموزش کارآفرینی اجتماعیچالشهای آموزش در کارآفرینی اجتماعی: چارچوب مفهومی و مرور ادبیات [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 69-96]
ا
اثر اجتماعیسطحبندی پیشرانهای ذهنی و عوامل بیرونی مؤثر بر تصمیم به سرمایهگذاری خیرخواهانه در پروژههای اجتماعی دانشگاهی: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 132-158]
ادغام دانشقدرت کلاندادهها در شرکتهای کوچک و متوسط) (SMES: ایجاد مزیت رقابتی بر پایهی نظریهی قابلیتهای پویا [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 1-22]
ادغام و تملیکمطالعهای پدیدارنگارانه از موانع پیادهسازی استراتژی ادغام و تملیک در اکوسیستم کارآفرینی ایران [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 28-66]
ارزیابی تسهیلگریمدل بومی تسهیلگری زیستبوم کارآفرینی اجتماعی در ایران: تلفیقی از همکاری، مشارکت و چرخه یادگیری مشارکتی [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 1-24]
استارتاپتحلیل روابط علی و معلولی عوامل موفقیت شتابدهندههای شرکتی با استفاده از روش دیمتل: رویکردی کاربردی برای مدیریت نوآوری [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 213-234]
استراتژیهای همکاریمطالعهای پدیدارنگارانه از موانع پیادهسازی استراتژی ادغام و تملیک در اکوسیستم کارآفرینی ایران [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 28-66]
اقتصاد دریا محورآیندهنگاری راهبردی کسبوکارهای پایدار ساحلی با محوریت صنعت پرورش ماهی در جزیرة قشم [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 46-68]
اکوسیستم کارآفرینیمطالعهای پدیدارنگارانه از موانع پیادهسازی استراتژی ادغام و تملیک در اکوسیستم کارآفرینی ایران [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 28-66]
اکوسیستم کارآفرینیتحلیل روابط علی و معلولی عوامل موفقیت شتابدهندههای شرکتی با استفاده از روش دیمتل: رویکردی کاربردی برای مدیریت نوآوری [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 213-234]
اهمیت سنجیشناسایی و الویت سنجی چالش های کسب و کارهای تعاون محور در دوران پسا بحران؛ مطالعه برای سیاستگذاری هدفمند [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 175-195]
ایرانتأثیر سقف شیشهای بر شاخص کارآفرینی زنان در ایران (رهیافت توابع کاپیولا) [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 89-118]
ایرانکاربردپذیری مدل میتِلاشتاند(Mittelstand)آلمان در ایران: الگویی برای توسعه شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 31-54]
ب
بازاریابی دیجیتال"ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 183-212]
بافتار بخش صنعتینقش بافتار بخشِ صنعتی در کارکرد واسطههای تبادل فناوری در زیستبوم نوآوری فناورانه در ایران؛ حوزههای مورد مطالعه: صنایع دارو، کشاورزی، و نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 159-181]
بریکلاژ کارآفرینانهاثر بریکلاژ کارآفرینانه بر عملکرد رشد کسب و کارهای نوپا؛ نقش میانجی دوسوتوانی بازار و نقش تعدیلگر تلاطم فناوری [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 119-143]
بنگاههای خانوادگیکاربردپذیری مدل میتِلاشتاند(Mittelstand)آلمان در ایران: الگویی برای توسعه شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 31-54]
بومیان دیجیتالنسلZ با بهرهگیری از چارچوب TCMو رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 84-111]
پ
پایداری مالیبررسی مدلهای درآمدزایی پایدار در کسبوکارهای اجتماعی ایران [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 120-137]
پدیدارشناسیمطالعه پدیدارشناسانه ریشهها و مضامین اگزیستانسیال در کارآفرینی [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 144-174]
پدیدارنگاریمطالعهای پدیدارنگارانه از موانع پیادهسازی استراتژی ادغام و تملیک در اکوسیستم کارآفرینی ایران [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 28-66]
پسا بحرانشناسایی و الویت سنجی چالش های کسب و کارهای تعاون محور در دوران پسا بحران؛ مطالعه برای سیاستگذاری هدفمند [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 175-195]
پیشرانهای ذهنیسطحبندی پیشرانهای ذهنی و عوامل بیرونی مؤثر بر تصمیم به سرمایهگذاری خیرخواهانه در پروژههای اجتماعی دانشگاهی: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 132-158]
ت
تابع کاپیولاتأثیر سقف شیشهای بر شاخص کارآفرینی زنان در ایران (رهیافت توابع کاپیولا) [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 89-118]
تفکر سیستمیتفکر طراحی به عنوان محرک نوآوری اجتماعی؛ بینشهایی از یک مرور جامع ادبیات [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 97-119]
تفکر طراحیتفکر طراحی به عنوان محرک نوآوری اجتماعی؛ بینشهایی از یک مرور جامع ادبیات [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 97-119]
تلاطم فناوریاثر بریکلاژ کارآفرینانه بر عملکرد رشد کسب و کارهای نوپا؛ نقش میانجی دوسوتوانی بازار و نقش تعدیلگر تلاطم فناوری [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 119-143]
تهدیدهای نهادیپیشرانهای توانمندسازی زنان کارآفرین در برابر تهدیدهای نهادی با روش فراترکیب [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 182-209]
دانشگاه کارآفرینیسطحبندی پیشرانهای ذهنی و عوامل بیرونی مؤثر بر تصمیم به سرمایهگذاری خیرخواهانه در پروژههای اجتماعی دانشگاهی: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 132-158]
دوسوتوانی بازاراثر بریکلاژ کارآفرینانه بر عملکرد رشد کسب و کارهای نوپا؛ نقش میانجی دوسوتوانی بازار و نقش تعدیلگر تلاطم فناوری [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 119-143]
ر
رهبریمفهوم سازی مربیگری تیمی: از پیدایش تا تکامل [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 67-88]
رواندرمانی اگزیستانسیالمطالعه پدیدارشناسانه ریشهها و مضامین اگزیستانسیال در کارآفرینی [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 144-174]
ز
زنان کارآفرینپیشرانهای توانمندسازی زنان کارآفرین در برابر تهدیدهای نهادی با روش فراترکیب [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 182-209]
زنان کارآفرین اجتماعیواکاوی جامعه شناختی کنش نانمادی و نمادی زنان کارآفرین اجتماعی: تحلیل روایتی پیامدی زنان کارآفرین اجتماعی [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 81-107]
زیست بوم نوآورینقش بافتار بخشِ صنعتی در کارکرد واسطههای تبادل فناوری در زیستبوم نوآوری فناورانه در ایران؛ حوزههای مورد مطالعه: صنایع دارو، کشاورزی، و نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 159-181]
س
سازمان امور مالیاتی کشورتحلیل استراتژیک توسعه مدیریت منابع انسانی مبتنی بر هوش مصنوعی [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 108-148]
سرمایهگذاری خیرخواهانهسطحبندی پیشرانهای ذهنی و عوامل بیرونی مؤثر بر تصمیم به سرمایهگذاری خیرخواهانه در پروژههای اجتماعی دانشگاهی: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 132-158]
سقف شیشهایتأثیر سقف شیشهای بر شاخص کارآفرینی زنان در ایران (رهیافت توابع کاپیولا) [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 89-118]
سیاستگذاریشناسایی و الویت سنجی چالش های کسب و کارهای تعاون محور در دوران پسا بحران؛ مطالعه برای سیاستگذاری هدفمند [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 175-195]
ش
شبکه کارآفرینیمطالعهای پدیدارنگارانه از موانع پیادهسازی استراتژی ادغام و تملیک در اکوسیستم کارآفرینی ایران [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 28-66]
شتابدهندهتحلیل روابط علی و معلولی عوامل موفقیت شتابدهندههای شرکتی با استفاده از روش دیمتل: رویکردی کاربردی برای مدیریت نوآوری [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 213-234]
شتابدهنده شرکتیتحلیل روابط علی و معلولی عوامل موفقیت شتابدهندههای شرکتی با استفاده از روش دیمتل: رویکردی کاربردی برای مدیریت نوآوری [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 213-234]
شرکتهای کوچک و متوسطکاربردپذیری مدل میتِلاشتاند(Mittelstand)آلمان در ایران: الگویی برای توسعه شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 31-54]
طراحی انسانمحورتفکر طراحی به عنوان محرک نوآوری اجتماعی؛ بینشهایی از یک مرور جامع ادبیات [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 97-119]
ع
عملکردمفهوم سازی مربیگری تیمی: از پیدایش تا تکامل [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 67-88]
عملکرد رشداثر بریکلاژ کارآفرینانه بر عملکرد رشد کسب و کارهای نوپا؛ نقش میانجی دوسوتوانی بازار و نقش تعدیلگر تلاطم فناوری [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 119-143]
ف
فراترکیبپیشرانهای توانمندسازی زنان کارآفرین در برابر تهدیدهای نهادی با روش فراترکیب [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 182-209]
فرصتمتاورس و فرصت های کارآفرینی در ورزش: تحقیقی کیفی [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 149-182]
فقر و سالخوردگی روستایی"تحلیل چندبعدی موانع توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی: مطالعه موردی شهرستان های اردل و کوهرنگ [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 112-131]
فلسفه اگزیستانسیالمطالعه پدیدارشناسانه ریشهها و مضامین اگزیستانسیال در کارآفرینی [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 144-174]
ق
قابلیت"ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 183-212]
قاعده هرم اجتماعکارآفرینی اجتماعی در قاعده هرم: مدل حکمرانی محلی برای توانمندسازی پایدار [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 23-48]
قشمآیندهنگاری راهبردی کسبوکارهای پایدار ساحلی با محوریت صنعت پرورش ماهی در جزیرة قشم [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 46-68]
ک
کارآفرینیمتاورس و فرصت های کارآفرینی در ورزش: تحقیقی کیفی [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 149-182]
کارآفرینیتحلیل روابط علی و معلولی عوامل موفقیت شتابدهندههای شرکتی با استفاده از روش دیمتل: رویکردی کاربردی برای مدیریت نوآوری [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 213-234]
کارآفرینی زنانتأثیر سقف شیشهای بر شاخص کارآفرینی زنان در ایران (رهیافت توابع کاپیولا) [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 89-118]
کارآفرینی سازمانیبررسی تاثیرکارآفرینی اجتماعی در مسئولیت اجتماعی سازمانهای دولتی [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 55-83]
کارآفرینی گردشگری روستایی"تحلیل چندبعدی موانع توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی: مطالعه موردی شهرستان های اردل و کوهرنگ [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 112-131]
کارآفرینی منطقهایبررسی تکامل دو دهه اخیر ادبیات کارآفرینی منطقهای با تمرکز بر چارچوب ترکیبی ADO-TCM [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 49-80]
کارآفرینی نسل ZنسلZ با بهرهگیری از چارچوب TCMو رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 84-111]
کارآفرینی نهادیکارآفرینی اجتماعی در قاعده هرم: مدل حکمرانی محلی برای توانمندسازی پایدار [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 23-48]
کاربردپذیریکاربردپذیری مدل میتِلاشتاند(Mittelstand)آلمان در ایران: الگویی برای توسعه شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 31-54]
کارکرد واسطهنقش بافتار بخشِ صنعتی در کارکرد واسطههای تبادل فناوری در زیستبوم نوآوری فناورانه در ایران؛ حوزههای مورد مطالعه: صنایع دارو، کشاورزی، و نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 159-181]
کسب و کار"ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 183-212]
کسبوکار اجتماعیبررسی مدلهای درآمدزایی پایدار در کسبوکارهای اجتماعی ایران [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 120-137]
کسب و کار نوپااثر بریکلاژ کارآفرینانه بر عملکرد رشد کسب و کارهای نوپا؛ نقش میانجی دوسوتوانی بازار و نقش تعدیلگر تلاطم فناوری [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 119-143]
کسب و کارهای تعاون محورشناسایی و الویت سنجی چالش های کسب و کارهای تعاون محور در دوران پسا بحران؛ مطالعه برای سیاستگذاری هدفمند [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 175-195]
کلاندادهقدرت کلاندادهها در شرکتهای کوچک و متوسط) (SMES: ایجاد مزیت رقابتی بر پایهی نظریهی قابلیتهای پویا [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 1-22]
کلیدواژهها: کارآفرینی اجتماعیواکاوی جامعه شناختی کنش نانمادی و نمادی زنان کارآفرین اجتماعی: تحلیل روایتی پیامدی زنان کارآفرین اجتماعی [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 81-107]
کنش کارآفرینانهمطالعه پدیدارشناسانه ریشهها و مضامین اگزیستانسیال در کارآفرینی [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 144-174]
کنش نانمادیواکاوی جامعه شناختی کنش نانمادی و نمادی زنان کارآفرین اجتماعی: تحلیل روایتی پیامدی زنان کارآفرین اجتماعی [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 81-107]
کنش نمادیواکاوی جامعه شناختی کنش نانمادی و نمادی زنان کارآفرین اجتماعی: تحلیل روایتی پیامدی زنان کارآفرین اجتماعی [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 81-107]
کووید19شناسایی و الویت سنجی چالش های کسب و کارهای تعاون محور در دوران پسا بحران؛ مطالعه برای سیاستگذاری هدفمند [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 175-195]
م
متاسنتزنسلZ با بهرهگیری از چارچوب TCMو رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 84-111]
متاورسمتاورس و فرصت های کارآفرینی در ورزش: تحقیقی کیفی [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 149-182]
مدل درآمدزایی پایداربررسی مدلهای درآمدزایی پایدار در کسبوکارهای اجتماعی ایران [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 120-137]
مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)سطحبندی پیشرانهای ذهنی و عوامل بیرونی مؤثر بر تصمیم به سرمایهگذاری خیرخواهانه در پروژههای اجتماعی دانشگاهی: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 132-158]
مدل سهلایه همافزا (سها)مدل بومی تسهیلگری زیستبوم کارآفرینی اجتماعی در ایران: تلفیقی از همکاری، مشارکت و چرخه یادگیری مشارکتی [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 1-24]
مدل میتلاشتاندکاربردپذیری مدل میتِلاشتاند(Mittelstand)آلمان در ایران: الگویی برای توسعه شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 31-54]
مربیگری جمعیمفهوم سازی مربیگری تیمی: از پیدایش تا تکامل [دوره 18، شماره 1، 1404، صفحه 67-88]
مرور سیستماتیکبررسی تکامل دو دهه اخیر ادبیات کارآفرینی منطقهای با تمرکز بر چارچوب ترکیبی ADO-TCM [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 49-80]
مزیت رقابتیقدرت کلاندادهها در شرکتهای کوچک و متوسط) (SMES: ایجاد مزیت رقابتی بر پایهی نظریهی قابلیتهای پویا [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 1-22]
مسئولیت اجتماعیبررسی تاثیرکارآفرینی اجتماعی در مسئولیت اجتماعی سازمانهای دولتی [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 55-83]
مناطق روستایی"تحلیل چندبعدی موانع توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی: مطالعه موردی شهرستان های اردل و کوهرنگ [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 112-131]
موانع توسعه"تحلیل چندبعدی موانع توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی: مطالعه موردی شهرستان های اردل و کوهرنگ [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 112-131]
ن
نسل ZنسلZ با بهرهگیری از چارچوب TCMو رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 84-111]
نظریهی قابلیتهای پویاقدرت کلاندادهها در شرکتهای کوچک و متوسط) (SMES: ایجاد مزیت رقابتی بر پایهی نظریهی قابلیتهای پویا [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 1-22]
نوآورانه"ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 183-212]
نوآوریقدرت کلاندادهها در شرکتهای کوچک و متوسط) (SMES: ایجاد مزیت رقابتی بر پایهی نظریهی قابلیتهای پویا [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 1-22]
نوآوریمتاورس و فرصت های کارآفرینی در ورزش: تحقیقی کیفی [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 149-182]
نوآوری اجتماعیکارآفرینی اجتماعی در قاعده هرم: مدل حکمرانی محلی برای توانمندسازی پایدار [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 23-48]
نوآوری اجتماعیچارچوبی نوین برای طراحی وپیادهسازی ایدههای نوآورانه در کارآفرینی اجتماعی [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 25-45]
نوآوری اجتماعیتفکر طراحی به عنوان محرک نوآوری اجتماعی؛ بینشهایی از یک مرور جامع ادبیات [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 97-119]
نوآوری اجتماعیبررسی مدلهای درآمدزایی پایدار در کسبوکارهای اجتماعی ایران [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 120-137]
و
واسطههای تبادل فناورینقش بافتار بخشِ صنعتی در کارکرد واسطههای تبادل فناوری در زیستبوم نوآوری فناورانه در ایران؛ حوزههای مورد مطالعه: صنایع دارو، کشاورزی، و نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 159-181]
ورزشمتاورس و فرصت های کارآفرینی در ورزش: تحقیقی کیفی [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 149-182]
ه
همآفرینیتفکر طراحی به عنوان محرک نوآوری اجتماعی؛ بینشهایی از یک مرور جامع ادبیات [دوره 18، شماره 3، 1404، صفحه 97-119]
همکاری فناورانهنقش بافتار بخشِ صنعتی در کارکرد واسطههای تبادل فناوری در زیستبوم نوآوری فناورانه در ایران؛ حوزههای مورد مطالعه: صنایع دارو، کشاورزی، و نفت، گاز و پتروشیمی [دوره 18، شماره 4، 1404، صفحه 159-181]
هوش مصنوعیتحلیل استراتژیک توسعه مدیریت منابع انسانی مبتنی بر هوش مصنوعی [دوره 18، شماره 2، 1404، صفحه 108-148]