نویسنده = زالی، محمدرضا
تعداد مقالات: 7
1. واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه

دوره 10، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 695-712

پوریا نوری؛ نرگس ایمانی پور؛ کامبیز طالبی؛ محمد رضا زالی


2. شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها

دوره 10، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 457-475

شیما فرخ؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی


3. شناسایی ویژگی‌های مربوط‌به اشتیاق به کار رهبران کارآفرین

دوره 10، شماره 1، بهار 1396، صفحه 121-140

محمد رضا زالی؛ کبری گودرزی


5. تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران

دوره 8، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 233-252

سید علی حیدری؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی