نمایه نویسندگان

آ

  • آراستی، زهرا شناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
  • آراستی، زهرا آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
  • آقایی پور، عاطفه طراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
  • آقازاده، هاشم طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]

ا

  • احمدی، آیدا شناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
  • احمدپور داریانی، محمود شناسایی عوامل موفقیت مدیریت منابع انسانی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
  • احمدوند، مصطفی شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپ‌ها) با استفاده از روش‌‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
  • اخوان انوری، محمّدرضا رتبه‌بندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکت‌های سرمایه‌پذیر از منظر سرمایه‏ گذاران مخاطره‏ پذیر (مورد مطالعه: صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‏ پذیر و شتاب‌دهنده‌ها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
  • اسفیدانی، محمد رحیم بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوری‌های بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]
  • اسفندیاری، زینب تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیت‌های مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
  • اکبری، مرتضی ترسیم نقشه‌ی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایان‌نامه‌های فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
  • ایمانی، بابک تحلیل تاب ‏آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]
  • ایمانی، عبدالمجید شناسایی و اولویت‌بندی خط‌مشی‌های توسعه کارآفرینی بخش تعاون [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]
  • ایمانی پور، نرگس واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
  • امینی، علیرضا شناسایی ویژگی‌های هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعه‌ای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 359-374]

ب

  • بابایی هزه جان، مجتبی مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 535-553]
  • بیاتی، الهه ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
  • باقری، افسانه شناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
  • باقرصاد، وجیه عوامل اکوسیستم کارآفرینی ایران بر اساس مدل آیزنبرگ [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 101-120]
  • بدیع زاده، علی شناخت کارآفرینان از ویژگی‌های مدل کسب‌وکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسب‌وکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
  • براتی، جواد عوامل اثرگذار بر پایداری بنگاه‌های کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاه‌های صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
  • بهاری، نادر طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
  • بهمنی، ندا آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]

پ

  • پاداش، حمید ترسیم نقشه‌ی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایان‌نامه‌های فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
  • پارساپور، سارا عوامل اثرگذار بر پایداری بنگاه‌های کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاه‌های صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
  • پاک، فاطمه شناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 241-257]
  • پاکیزه، کامران رتبه‌بندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکت‌های سرمایه‌پذیر از منظر سرمایه‏ گذاران مخاطره‏ پذیر (مورد مطالعه: صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‏ پذیر و شتاب‌دهنده‌ها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
  • پیران نژاد، علی مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 535-553]
  • پناهی فر، فرهاد تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیت‌های مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]

ت

  • تبریزی، الهام شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاری‌سازی دانش از طریق روش‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-100]

چ

  • چیت سازان، هستی شناسایی و اولویت‏ بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب‏ و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
  • چیت سازان، هستی موانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعه‌ای برای واکاوی انگیزه‌های سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]

ح

  • حبیبی، روزبه تحلیل سیر تکاملی پژوهش‌های جهانی کارآفرینی با فنون علم‌سنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
  • حسینی، سید رسول آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 555-574]
  • حسینی، مریم رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
  • حسینی ماچک، سیده شیما شناسایی ویژگی‌های هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعه‌ای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 359-374]
  • حسینی نیا، غلامحسین شناخت کارآفرینان از ویژگی‌های مدل کسب‌وکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسب‌وکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]

خ

  • خاصه، علی اکبر تحلیل سیر تکاملی پژوهش‌های جهانی کارآفرینی با فنون علم‌سنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
  • خداپناه، بهمن مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 535-553]
  • خداداد حسینی، سید حمید شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
  • خیراندیش، مهدی شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاری‌سازی دانش از طریق روش‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-100]
  • خمویی، فرشید شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاری‌سازی دانش از طریق روش‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 81-100]

د

  • داداشی، فاطمه شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
  • داوری، علی عوامل اکوسیستم کارآفرینی ایران بر اساس مدل آیزنبرگ [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 101-120]
  • داوری، علی شناخت کارآفرینان از ویژگی‌های مدل کسب‌وکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسب‌وکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]

ر

  • راشکی، مریم ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
  • راشکی، مریم طراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 595-614]
  • رسولزاده، مریم عوامل اثرگذار بر پایداری بنگاه‌های کوچک و کارآفرین مورد مطالعه: بنگاه‌های صنعتی شهرستان مشهد [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 41-60]
  • رضایی، نسا ترسیم نقشه‌ی دانش نوآوری ایران براساس مقالات علمی و پژوهشی و پایان‌نامه‌های فارسی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 437-456]
  • رضایی زاده، مرتضی شناسایی موانع بازخورد مدرسان کارآفرینی (مورد مطالعه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 161-180]
  • رضایی زاده، مرتضی شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
  • رضوانی، مهران ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]
  • روشندل اربطانی، طاهر طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
  • روشندل اربطانی، طاهر ارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانه‌ای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای ) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 615-634]

ز

  • زارعی، بهروز تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده‌های شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
  • زالی، محمدرضا شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
  • زالی، محمد رضا شناسایی ویژگی‌های مربوط‌به اشتیاق به کار رهبران کارآفرین [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 121-140]
  • زالی، محمد رضا واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]

س

  • سالارزهی، حبیب ا... ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
  • سالارزهی، حبیب ا... طراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 595-614]
  • سجادی، سید مجتبی عوامل خروج کارآفرینان: تلفیق نگاه فردی-محیطی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 497-516]
  • سخدری، کمال تأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بین‎المللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
  • سخدری، کمال تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده‌های شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
  • سیدنقوی، میرعلی ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
  • سفیدبری، لیلا عوامل اکوسیستم کارآفرینی ایران بر اساس مدل آیزنبرگ [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 101-120]

ش

  • شاه طهماسبی، اسماعیل بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوری‌های بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]
  • شجاعی، سعید موانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعه‌ای برای واکاوی انگیزه‌های سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]

ص

  • صادقی، بهزاد تحلیل مدل رفتاری کسب و کارهای نوپا با استفاده از مدل توسعه مشتری (مطالعه موردی: کسب و کارهای نوپای مستقر در شتاب دهنده‌های شهر تهران) [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 395-415]
  • صادقی، جواد مولفه های تحقق حکمرانی کارآفرینانه شهری [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 535-553]
  • صدقی، شهرام طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 221-240]
  • صنیعی، شیما تأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بین‎المللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]

ض

  • ضیاء، بابک ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 417-436]

ط

  • طالبی، کامببز عوامل خروج کارآفرینان: تلفیق نگاه فردی-محیطی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 497-516]
  • طالبی، کامبیز شناسایی و اولویت‏ بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب‏ و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
  • طالبی، کامبیز واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]
  • طاهری، افسانه ارایه الگوی حمایتی دولت از کارآفرینی رسانه‌ای در ایران ( مورد مطالعه بازی های رایانه ای ) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 615-634]

ع

  • عزیزی، محمد طراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 279-298]
  • عزیزی، محمد آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]
  • عسگری، الهه رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]

ف

  • فرخ، شیما شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]

ق

  • قوام شهیدی، سید سعید بررسی تأثیر سرمایۀ اجتماعی درونی و بیرونی بر نوآوری‌های بنیادی با در نظر گرفتن نقش میانجی کسب دانش [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 141-159]

ک

  • کردنائیج، اسدا... شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
  • کریم‌خانی، مهرداد رتبه‌بندی عوامل اثرگذار بر نوآوری شرکت‌های سرمایه‌پذیر از منظر سرمایه‏ گذاران مخاطره‏ پذیر (مورد مطالعه: صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‏ پذیر و شتاب‌دهنده‌ها) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 655-674]
  • کمالیان، امین رضا ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]
  • کمالیان، امین رضا طراحی الگوی مدیریت استعداد کارآفرینانه دانشجویان مؤسسات آموزش عالی کشور با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 595-614]

گ

  • گلرد، پروانه رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 299-318]
  • گودرزی، کبری شناسایی ویژگی‌های مربوط‌به اشتیاق به کار رهبران کارآفرین [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 121-140]

م

  • مبارکی، مسلم شناسایی و اولویت‌بندی خط‌مشی‌های توسعه کارآفرینی بخش تعاون [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]
  • متوسلی، محمود موانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعه‌ای برای واکاوی انگیزه‌های سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
  • محب علی، امیر شناسایی و اولویت‏ بندی رایج ترین روش های تأمین مالی خودراه انداز در کسب‏ و کارهای نوپای حوزه IT [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 61-79]
  • محزون حقیقی، پریسا شناسایی موانع بازخورد مدرسان کارآفرینی (مورد مطالعه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 161-180]
  • محقق نیشابوری، محمد سعید عوامل خروج کارآفرینان: تلفیق نگاه فردی-محیطی [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 497-516]
  • محمدی الیاسی، قنبر شناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
  • محمدی الیاسی، قنبر موانع نهادی سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران: مطالعه‌ای برای واکاوی انگیزه‌های سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های کوچک فناور [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 477-496]
  • محمدی الیاسی، قنبر شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعد سازی در کارآفرینان کارکشته [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 675-694]
  • محمدکاظمی، رضا شناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطه ی یادگیری عاطفی با رویکرد «آموزش از طریق تفریحات سالم» [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 201-220]
  • مختاری، نگار آموزش کارآفرینی برای دانستن، انجام دادن و بودن در دوره ابتدایی با رویکرد تلفیقی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 635-654]
  • مختارپور، رضا تحلیل سیر تکاملی پژوهش‌های جهانی کارآفرینی با فنون علم‌سنجی [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 575-594]
  • مرادی، محمد علی تأثیر عوامل نهادی بر نرخ کارآفرینی بین‎المللی در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 339-358]
  • منصوری، سمیه اولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 319-338]

ن

  • نائیجی، محمدجواد تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیت‌های مدیریت دانش [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 375-393]
  • ندافی، راضیه شناسایی و اولویت‌بندی پیشران‌های توسعۀ کسب و کارهای نوپا (استارت آپ‌ها) با استفاده از روش‌‌شناسی کیو [دوره 10، شماره 3، 1396، صفحه 517-534]
  • نیک بین، حسین شناخت کارآفرینان از ویژگی‌های مدل کسب‌وکار اثرگذار با استفاده از روش شبکة خزانه (مورد مطالعه: کارآفرینان حوزۀ کسب‌وکارهای الکترونیکی در ایران) [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 713-732]
  • نوری، پوریا واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه [دوره 10، شماره 4، 1396، صفحه 695-712]

و

  • ورمزیاری، حجت تحلیل تاب ‏آوری کسب و کارهای روستایی در شهرستان ملکان [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 181-200]
  • وظیفه، زهرا اولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 319-338]
  • وظیفه، زهرا ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 259-278]

ی

  • یعقوبی، نورمحمد شناسایی و اولویت‌بندی خط‌مشی‌های توسعه کارآفرینی بخش تعاون [دوره 10، شماره 1، 1396، صفحه 21-39]
  • یوسفی طبس، حلیمه اولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان [دوره 10، شماره 2، 1396، صفحه 319-338]