نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزه فناوری‏های برتر- رویکرد فرایند تحلیل شبکه‏ای فازی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 165-184]
  • آراستی، زهرا عوامل نهادی تاثیرگذار بر پیدایش فعالیت‌های کارآفرینانه‌ی اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 185-203]
  • آراستی، زهرا برنامه‌ریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 129-148]

ا

  • ابراهیمی، محسن ارتقای کارآفرینی؛ تحلیلی بر نقش شاخص‌های مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]
  • ابراهیمی، نسرین اثر کارآفرینی و توسعه‌ی بنگاه‏های کوچک و متوسط بر اشتغال: تجربه‌ی چند کشور منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 145-164]
  • احقاقی، میثم کارآفرینی از منظر ادیان توحیدی با تأکید بر نظام اقتصادی اسلام [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • احمدپور داریانی، محمود بررسی رابطه‌ی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • احمدی، بهشاد شناسایی عوامل اثرگذار برانتخاب راهبردهای تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه صنعت پتروشیمی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 27-46]
  • احمدی، پرویز بررسی ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 47-64]
  • احمدی، فریدون بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه کردستان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 145-163]
  • افخمی اردکانی، مهدی ارتقای کارآفرینی؛ تحلیلی بر نقش شاخص‌های مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]
  • اکبری، مرتضی رابطه‌ی باورهای مذهبی و تمایل به کارآفرینی (مطالعه‌ی موردی: دانشجویان دانشکده‌های کارآفرینی و کشاورزی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 87-105]
  • انصاری، محسن تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • ایمانی‌پور، نرگس نقش مدیریت منابع انسانی الکترونیکی بر نوآوری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 87-105]
  • ایمانی‌پور، نرگس شناسایی و اولویت‏بندی راهبردهای رشد کسب‏و‏کارهای کوچک‏و‏متوسط (SME) فعال در خوشه‏ی صنعتی گز بلداجی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 165-183]

ب

  • باباشاهی، جبار ارتقای کارآفرینی؛ تحلیلی بر نقش شاخص‌های مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]
  • باقرصاد، وجیهه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
  • باقری، تینا مقایسه‌ی تطبیقی سطح نوآوری صنعت بانکداری ایران با کشورهای منطقه‌ی منا [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 145-164]
  • بیمنز، ‌هارم بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 105-124]

ت

  • تندنویس، فریدون رابطه‌ی بین ویژگی‌های شخصیتی، مهارت‌های فردی و سبک رهبری با عملکرد کسب‌وکار کارآفرینان ورزشی استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 107-124]

ج

  • جعفری مقدم، سعید شناسایی میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوری (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 67-86]

چ

  • چزانی شراهی، اسماعیل بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 47-66]
  • چیذری، محمد بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 105-124]
  • چیزری، محمد بررسی عوامل اثرگذار برقصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 125-144]

ح

  • حجازی، سیدرضا تبیین رفتار کارآفرینانه در پرتو مفهوم شاکله‌ی دینی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 67-86]
  • حسینی‌فرد، سیدمجتبی بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 47-66]

خ

  • خانی¬زاده امیری، مجتبی تحلیل نظری مقایسه‌ای کسب‌و‌کار کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه در اقتصاداسلامی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 27-46]
  • خداداد حسینی، سید حمید جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 107-128]
  • خدایاری‌فرد، محمد بررسی رابطه‌ی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • خلیلی، حسن تأثیر اقدامات مدیریت راهبردی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سرمایه‌گذاری مهدتابان) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 45-64]
  • خنیفر، حسین بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 47-66]

د

  • درودیان، علی اصغر رابطه‌ی بین ویژگی‌های شخصیتی، مهارت‌های فردی و سبک رهبری با عملکرد کسب‌وکار کارآفرینان ورزشی استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 107-124]
  • دهقان اشکذری، محمدجواد بررسی رابطه‌ی ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینانه با صفات اخلاقی اسلامی (مطالعه موردی: دانشجویان مراکز آموزش عالی استان قم) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 47-66]
  • دهقان نجم‌آبادی، عامر تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه‌ی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 47-66]
  • دهقان نجم‌آبادی، منصور تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه‌ی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 47-66]
  • دیواندری، علی مقایسه‌ی تطبیقی سطح نوآوری صنعت بانکداری ایران با کشورهای منطقه‌ی منا [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 145-164]

ر

  • رحمانیان کوشککی، مهدی بررسی عوامل اثرگذار برقصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 125-144]
  • رضائیان، علی مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ساز در به‌کارگیری گزینه‌های ابتکاری در فرایند تصمیم‌گیری کارآفرینان برتر ایرانی (راهبرد تحقیقی گروه کانونی) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 7-24]
  • رضازاده، آرش تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه‌ی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 47-66]
  • رضایی، روح¬اله بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌های کشاورزی در زمینه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشگاه زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 65-84]
  • رضایی‌زاده، مرتضی تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • رضوانی، مهران تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 25-43]
  • رضوانی، مهران بهبود نظام توزیع در شبکه‌ی نمایش خانگی با رویکرد XTRIZ [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 185-203]
  • روشندل اربطانی، طاهر شناسایی الگوی کارآفرینی رسانه‌ای برای کسب‌وکارهای رسانه‌های دیجیتال کشور [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 65-83]

ز

  • زارع، هادی شناسایی شاخص‌های خروجی عملکرد تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی براساس الگوی ترکیبیEFQM و AHP [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 85-104]
  • زعفریان، رضا تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 25-43]
  • زعفریان، رضا نقش سرمایه‌ی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]
  • زمانی، زهرا اثر کارآفرینی و توسعه‌ی بنگاه‏های کوچک و متوسط بر اشتغال: تجربه‌ی چند کشور منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 145-164]
  • زهتابی، منا رابطه‌ی باورهای مذهبی و تمایل به کارآفرینی (مطالعه‌ی موردی: دانشجویان دانشکده‌های کارآفرینی و کشاورزی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 87-105]

س

  • سبحانی، حسن کارآفرینی از منظر ادیان توحیدی با تأکید بر نظام اقتصادی اسلام [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • سعید بنادکی، سعیده شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
  • سلام‌زاده، آیدین شناسایی شاخص‌های خروجی عملکرد تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی براساس الگوی ترکیبیEFQM و AHP [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 85-104]
  • سهیلی، سارا شناسایی میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوری (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 67-86]

ش

  • شافعی، رضا بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه کردستان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 145-163]
  • شکیبا، حجت رابطه‌ی باورهای مذهبی و تمایل به کارآفرینی (مطالعه‌ی موردی: دانشجویان دانشکده‌های کارآفرینی و کشاورزی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 87-105]

ص

  • صادقی، آرش اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزه فناوری‏های برتر- رویکرد فرایند تحلیل شبکه‏ای فازی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 165-184]
  • صفا، لیلا بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌های کشاورزی در زمینه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشگاه زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 65-84]
  • صفری، سعید تأثیر اقدامات مدیریت راهبردی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سرمایه‌گذاری مهدتابان) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 45-64]

ط

  • طالبی، کامبیز شناسایی و اولویت‏بندی راهبردهای رشد کسب‏و‏کارهای کوچک‏و‏متوسط (SME) فعال در خوشه‏ی صنعتی گز بلداجی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 165-183]
  • طیبی، سیدکمیل اثر کارآفرینی و توسعه‌ی بنگاه‏های کوچک و متوسط بر اشتغال: تجربه‌ی چند کشور منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 145-164]
  • طیبی، سیدکمیل تحلیل نظری مقایسه‌ای کسب‌و‌کار کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه در اقتصاداسلامی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 27-46]

ع

  • عابد آملی، داوود تأثیر اقدامات مدیریت راهبردی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سرمایه‌گذاری مهدتابان) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 45-64]
  • عارفی، محبوبه تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • عباسی بِنی، صغرا شناسایی و اولویت‏بندی راهبردهای رشد کسب‏و‏کارهای کوچک‏و‏متوسط (SME) فعال در خوشه‏ی صنعتی گز بلداجی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 165-183]
  • عبداله‌پور، امیررضا الگوی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 7-25]
  • عبدالهی، حسن تبین رابطه‌ی اقدامات کارآفرینانه‌ی شرکتی بر عملکرد سازمانی (یک مطالعه‌ی تجربی) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 27-46]
  • عربیون، ابوالقاسم شناسایی عوامل زیربنایی موثر بر تصمیمات مکان‌یابی کارآفرینان فعال در زمینه‌ی فناوری اطلاعات در شهر تهران با رویکرد پی.ال.اس [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 105-126]
  • عزیزی، شهریار الگوی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 7-25]
  • عقیلی، فریبا السادات اثر کارآفرینی و توسعه‌ی بنگاه‏های کوچک و متوسط بر اشتغال: تجربه‌ی چند کشور منتخب در حال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 145-164]
  • علیزاده، مهدی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]

غ

  • غفوریان، فاطمه‌السادات برنامه‌ریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 129-148]

ف

  • فانی، علی‌اصغر ارتقای کارآفرینی؛ تحلیلی بر نقش شاخص‌های مدل فرهنگی گلوب (GLOBE) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 125-144]
  • فراستخواه، مقصود مهارت‌های استادان و مربیان کارآفرینی برای پرورش کارآفرینان نوپا در دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 185-201]
  • فرخ، شیما مهارت‌های استادان و مربیان کارآفرینی برای پرورش کارآفرینان نوپا در دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 185-201]
  • فرخ‌منش، ترانه نقش سرمایه‌ی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]
  • فنایی مرحمت، لیلا بهبود نظام توزیع در شبکه‌ی نمایش خانگی با رویکرد XTRIZ [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 185-203]

ق

  • قاسمیه، رحیم تبین رابطه‌ی اقدامات کارآفرینانه‌ی شرکتی بر عملکرد سازمانی (یک مطالعه‌ی تجربی) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 27-46]
  • قربانی، زهرا بررسی ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 47-64]
  • قلی‌پور، آرین نقش مدیریت منابع انسانی الکترونیکی بر نوآوری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 87-105]

ک

  • کاظم‌نژاد لیلی، انوشیروان رابطه‌ی بین ویژگی‌های شخصیتی، مهارت‌های فردی و سبک رهبری با عملکرد کسب‌وکار کارآفرینان ورزشی استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 107-124]
  • کاظمی ترقبان، مریم بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از رویکرد میانگین‌گیری بیزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 125-144]
  • کاویانی، محمد برنامه‌ریزی راهبردی در کارآفرینی مذهبی (مطالعه موردی: نهاد پدران آسمانی) [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 129-148]
  • کردنائیج، اسدا... اولویت‌بندی عوامل موثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزه فناوری‏های برتر- رویکرد فرایند تحلیل شبکه‏ای فازی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 165-184]
  • کردنائیج، اسدا... بررسی ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 47-64]
  • کریمی، آصف بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌های کشاورزی در زمینه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشگاه زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 65-84]
  • کریمی، سعید بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 105-124]
  • کریمیان، محمدوزین تأثیر اقدامات مدیریت راهبردی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سرمایه‌گذاری مهدتابان) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 45-64]
  • کشاورز فرد، ریحانه شناسایی عوامل زیربنایی موثر بر تصمیمات مکان‌یابی کارآفرینان فعال در زمینه‌ی فناوری اطلاعات در شهر تهران با رویکرد پی.ال.اس [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 105-126]
  • کلابی، امیرمحمد مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ساز در به‌کارگیری گزینه‌های ابتکاری در فرایند تصمیم‌گیری کارآفرینان برتر ایرانی (راهبرد تحقیقی گروه کانونی) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 7-24]
  • کلابی، امیرمحمد جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 107-128]
  • کلانتری، خلیل مقایسه‌ی الگوی اسلامی با الگوهای نظری اقتصاد توسعه درباره‌ی توزیع اعتبارات تولیدی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 149-168]

م

  • مؤمنی، لیلا بررسی رابطه‌ی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • مبارکی، محمد حسن مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ساز در به‌کارگیری گزینه‌های ابتکاری در فرایند تصمیم‌گیری کارآفرینان برتر ایرانی (راهبرد تحقیقی گروه کانونی) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 7-24]
  • مبارکی، محمدحسن بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی ایران با استفاده از رویکرد میانگین‌گیری بیزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 125-144]
  • مبینی¬دهکردی، علی¬ تأثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه‌ی سازمان (مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 47-66]
  • متوسلی، محمود عوامل نهادی تاثیرگذار بر پیدایش فعالیت‌های کارآفرینانه‌ی اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 185-203]
  • محمدپور، سعیده نقش مدیریت منابع انسانی الکترونیکی بر نوآوری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 87-105]
  • محمدکاظمی، رضا شناسایی میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوری (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 67-86]
  • محمدی الیاسی، قنبر مهارت‌های استادان و مربیان کارآفرینی برای پرورش کارآفرینان نوپا در دانشگاه‌ها [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 185-201]
  • محمدی الیاسی، قنبر نقش سرمایه‌ی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]
  • مظفری، سیدامیر احمد رابطه‌ی بین ویژگی‌های شخصیتی، مهارت‌های فردی و سبک رهبری با عملکرد کسب‌وکار کارآفرینان ورزشی استان تهران [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 107-124]
  • معینی، شهرام تحلیل نظری مقایسه‌ای کسب‌و‌کار کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه در اقتصاداسلامی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 27-46]
  • مفاخری‌نیا، فرانک بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر رفتار کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه کردستان [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 145-163]
  • مقیمی، سیدمحمد شناسایی الگوی کارآفرینی رسانه‌ای برای کسب‌وکارهای رسانه‌های دیجیتال کشور [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 65-83]
  • ملکی کرم‌آباد، محمدمهدی عوامل نهادی تاثیرگذار بر پیدایش فعالیت‌های کارآفرینانه‌ی اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 185-203]
  • مهرابی، روزا مفهوم‌پردازی عوامل زمینه‌ساز در به‌کارگیری گزینه‌های ابتکاری در فرایند تصمیم‌گیری کارآفرینان برتر ایرانی (راهبرد تحقیقی گروه کانونی) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 7-24]
  • موتمنی، علیرضا الگوی عوامل فردی و اجتماعی موثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 7-25]
  • موحدی‌پور، ندا نقش سرمایه‌ی شبکه بر قابلیت نوآوری سازمان (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع پیشرفته) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 7-26]
  • مورفی، ایمون تعیین محدوده و ترتیب ارایه‌ی برنامه درسی برای ارتقای قابلیت‌های دانشجویان با استفاده از روش مدل‌یابی ساختاری تفسیری [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 165-184]
  • مولدر، مارتین بررسی تاثیر عوامل محیطی و فرهنگی بر قصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 105-124]
  • میری‌کرم، فرشته بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌های کشاورزی در زمینه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشگاه زنجان) [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 65-84]
  • میگون‌پوری، محمدرضا شناسایی عوامل اثرگذار برانتخاب راهبردهای تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه صنعت پتروشیمی [دوره 5، شماره 2، 1391، صفحه 27-46]

ن

  • نادری، اسماعیل کارآفرینی از منظر ادیان توحیدی با تأکید بر نظام اقتصادی اسلام [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • نقابی، سعید تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 25-43]
  • نیاکان لاهیجی، نازیلا بررسی ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 5، شماره 3، 1391، صفحه 47-64]
  • نیک‌نژاد، عباس شناسایی الگوی کارآفرینی رسانه‌ای برای کسب‌وکارهای رسانه‌های دیجیتال کشور [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 65-83]

و

  • ورمزیاری، حجت مقایسه‌ی الگوی اسلامی با الگوهای نظری اقتصاد توسعه درباره‌ی توزیع اعتبارات تولیدی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 149-168]

ه

  • هدهدی، بهزاد بررسی رابطه‌ی دینداری با موفقیت کارآفرینان ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1391، صفحه 7-25]
  • هواسی، علی بررسی عوامل اثرگذار برقصد کارآفرینانه‌ی دانشجویان کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 125-144]

ی

  • یوسفی، محسن تبیین نقش رابطه ی رفتار شبکه سازی در رفتار کارآفرینانه( مطالعه موردی:شرکت های مستقر در پارک های علم وفناوری) [دوره 5، شماره 1، 1391، صفحه 25-43]