نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل تدوین الگوی نهادی کردن کارآفرینی در بخش کشاورزی زیربخش گلخانه‌داری [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 7-27]
  • آذر، عادل طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاه‌های کوچک و زودبازده در بخش‌های عمده‌ی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمت‌ها) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 165-194]
  • آراستی، هرا علل شکست کارآفرینان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 163-184]

ا

  • احمد پور داریانی، محمود ویژگی‌های فردی اثرگذار بر توسعه‌ی کارآفرینی اجتماعی در موسسه‌های خیریه‌ی استان تهران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 37-64]
  • احمدی آرزم، هادی کارآفرینی خانگی: انگیزه‌ها و نقش عوامل جمعیت‌شناختی بر آن [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 181-203]
  • احمدی اول، مرتضی بررسی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح‌های کارآفرینانه در شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]
  • اسلامی، هادی رتبه‌بندی شاخص‌های سنجش شرکت‌های موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیم‌گیری چندشاخصه‌ی مناسب) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 141-163]
  • اسلامی بید گلی، غلامرضا سرمایه‌ی اجتماعی کارآفرینان نوپا و تامین مالی غیررسمی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 49-70]
  • اسلامی بید گلی، غلامرضا بررسی عوامل اثرگذار بر ارزیابی طرح‌های کارآفرینانه در شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]
  • الوانی، سید مهدی تحلیل نظام خط‌مشی‌گذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 7-35]
  • امیری، مجتبی شاخص‌های مدیریت راهبردی، راهبرد رقابتی و کارآفرینی شرکتی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 155-171]
  • امینی نژاد، روجا سرمایه‌ی اجتماعی کارآفرینان نوپا و تامین مالی غیررسمی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 49-70]
  • انصاری، منوچهر ویژگی‌های فردی اثرگذار بر توسعه‌ی کارآفرینی اجتماعی در موسسه‌های خیریه‌ی استان تهران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 37-64]

ب

  • بهروزآذر، زهرا ویژگی‌های فردی اثرگذار بر توسعه‌ی کارآفرینی اجتماعی در موسسه‌های خیریه‌ی استان تهران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 37-64]

پ

  • پور عزت، علی اصغر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل اثرگذار در تجاری‌سازی دانش در دانشگاه‌ها (براساس مقایسه‌ی روش‌های پنج دانشگاه معتبر جهان) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 35-66]

ت

  • تاج الدین، مهدی بررسی ارتباط بین عوامل محیطی و بین‏المللی شدن شرکت‏های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 55-79]
  • تمیزی فر، ریحامه سنجش سرمایه‌ی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری (مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 131-155]
  • تیموری، مریم بررسی اثرگذاری فناوری اطلاعات بر مدیریت خطر در کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 157-179]

ح

  • حسین پور، ابوطالب بررسی نگرش دانشجویان کشاورزی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 135-153]
  • حسین زاده شهری، معصومه اثر بافتار سازمانی شرکت مادر بر کارآفرینی سازمانی واحدهای راهبردی کسب‌وکار [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 93-114]
  • حقیقی کفاش، مهدی اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی اجتماعی در ایران از دیدگاه فعالان اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 11-36]

خ

  • خانلری، امیر عوامل اثرگذار در به‌کارگیری تجارت‌الکترونیک در بنگاه‌های‌کوچک و متوسط ایران [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 11-34]
  • خنیفر، حسین کارآفرینی خانگی: انگیزه‌ها و نقش عوامل جمعیت‌شناختی بر آن [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 181-203]

د

  • دانایی فرد، حسن تدوین الگوی نهادی کردن کارآفرینی در بخش کشاورزی زیربخش گلخانه‌داری [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 7-27]
  • دیده ور، فاطمه تدوین الگوی نهادی کردن کارآفرینی در بخش کشاورزی زیربخش گلخانه‌داری [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 7-27]

ذ

  • ذاکری، حامد رتبه‌بندی شاخص‌های سنجش شرکت‌های موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیم‌گیری چندشاخصه‌ی مناسب) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 141-163]

ر

  • ربیعه، مسعود طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاه‌های کوچک و زودبازده در بخش‌های عمده‌ی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمت‌ها) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 165-194]
  • رحمتی، محمد حسن تحلیل نظام خط‌مشی‌گذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 7-35]
  • رستمی، رضا نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]
  • رضایی، مسعود بررسی نگرش دانشجویان کشاورزی به کارآفرینی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 135-153]
  • رضایی طرقی، سعید نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]
  • رضوی، سید مصطفوی نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]

ز

  • زارع یکتا، محمد رضا بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانش‌جویان در راه‌اندازی کسب‌وکار جدید [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 95-115]
  • زالی، محمد رضا نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]
  • زالی، محمد رضا شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 117-140]
  • زمانی فر، محسن کارآفرینی خانگی: انگیزه‌ها و نقش عوامل جمعیت‌شناختی بر آن [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 181-203]

س

  • سعیدی، علی اصغر سنجش سرمایه‌ی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری (مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 131-155]
  • سمیع زاده، مهدی بررسی ارتباط بین عوامل محیطی و بین‏المللی شدن شرکت‏های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 55-79]
  • سهرابی، بابک عوامل اثرگذار در به‌کارگیری تجارت‌الکترونیک در بنگاه‌های‌کوچک و متوسط ایران [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 11-34]
  • سید نقوی، میر علی رابطه‌ی بین سرمایه‌ی اجتماعی و کارآفرینی سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 103-129]

ش

  • شرکاء، سارا شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 117-140]
  • شریف زاده، ابوالقاسم شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای حمایتی توسعه‌ی کسب‌وکارهای کشاورزی (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 71-91]
  • شریف زاده، ابوالقاسم شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های تعیین‌کننده‌ی کارآفرینی کسب‌وکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
  • شعبانعلی فمی، حسین شناسایی قابلیت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین اهواز) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 141-161]

ص

  • صالحی صدقیانی، جمشید بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصه‌های رفتاری [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 67-94]
  • صامعی، حسین اثرگذاری راهبرد رقابتی اولیه بر رشد بنگاه‌های جدید در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 81-102]

ط

  • طالبی، کامبیز بررسی ارتباط بین عوامل محیطی و بین‏المللی شدن شرکت‏های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 55-79]
  • طالبی، کامبیز بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانش‌جویان در راه‌اندازی کسب‌وکار جدید [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 95-115]
  • طوسی، ندا سنجش سرمایه‌ی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری (مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 131-155]
  • طیبی، سید کمیل آثار جهانی‌شدن و تجارت بین‌الملل بر توسعه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: کشورهای OECD) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 37-45]

ع

  • عاشوری، مریم بررسی اثرگذاری فناوری اطلاعات بر مدیریت خطر در کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 157-179]
  • عبد الله زاده، غلامحسین شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های تعیین‌کننده‌ی کارآفرینی کسب‌وکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
  • عبدالله زاده، غلامحسین شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای حمایتی توسعه‌ی کسب‌وکارهای کشاورزی (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 71-91]
  • عبد اله پور، مونا رابطه‌ی بین سرمایه‌ی اجتماعی و کارآفرینی سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 103-129]
  • عربیون، ابوالقاسم شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای حمایتی توسعه‌ی کسب‌وکارهای کشاورزی (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 71-91]
  • عربیون، ابوالقاسم شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های تعیین‌کننده‌ی کارآفرینی کسب‌وکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
  • عزیزی مهر، خیام سنجش سرمایه‌ی اجتماعی و ارتباط آن با نوآوری (مطالعه موردی: واحد تندر ایران خودرو)? [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 131-155]
  • عمرانی، زهرا اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی اجتماعی در ایران از دیدگاه فعالان اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 11-36]

غ

  • غلامی، منیره علل شکست کارآفرینان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 163-184]

ف

  • فخری، مریم آثار جهانی‌شدن و تجارت بین‌الملل بر توسعه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: کشورهای OECD) [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 37-45]

ق

  • قلی پور، آرین سرمایه‌ی اجتماعی کارآفرینان نوپا و تامین مالی غیررسمی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 49-70]
  • قلی پور، آرین شناسایی و اولویت‌بندی عوامل اثرگذار در تجاری‌سازی دانش در دانشگاه‌ها (براساس مقایسه‌ی روش‌های پنج دانشگاه معتبر جهان) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 35-66]
  • قناتی، سوسن بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 115-133]
  • قیطاسی، فاطمه طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاه‌های کوچک و زودبازده در بخش‌های عمده‌ی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمت‌ها) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 165-194]

ک

  • کرد نائیج، اسد الله شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 117-140]
  • کرد نائیج، اسد اله بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 115-133]
  • کرمانشاه، علی اثرگذاری راهبرد رقابتی اولیه بر رشد بنگاه‌های جدید در صنعت نرم‌افزار ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 81-102]
  • کفاش، نادر اولویت‌بندی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی اجتماعی در ایران از دیدگاه فعالان اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 11-36]

م

  • محسنی، احمد شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های تعیین‌کننده‌ی کارآفرینی کسب‌وکارها [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 65-97]
  • مرادی، حوریه شناسایی قابلیت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان دختر دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین اهواز) [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 141-161]
  • مقیمی، سید محمد تحلیل نظام خط‌مشی‌گذاری برای آموزش غیررسمی کارآفرینی در ایران [دوره 3، شماره 3، 1389، صفحه 7-35]
  • میرزایی، مریم نقش مشارکت زوجی درارتقای کیفیت درک شهودی کارآفرینان سریالی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 29-47]

ن

  • نائیجی، محمد جواد شاخص‌های مدیریت راهبردی، راهبرد رقابتی و کارآفرینی شرکتی [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 155-171]
  • ندیر خانلو، سمیرا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل اثرگذار در تجاری‌سازی دانش در دانشگاه‌ها (براساس مقایسه‌ی روش‌های پنج دانشگاه معتبر جهان) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 35-66]
  • نوروش، ایرج رتبه‌بندی شاخص‌های سنجش شرکت‌های موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیم‌گیری چندشاخصه‌ی مناسب) [دوره 3، شماره 1، 1389، صفحه 141-163]

ی

  • یزدانی، حمید رضا بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1389، صفحه 115-133]
  • یعقوبی، جعفر بررسی عوامل بازدارنده‌ی کارآفرینی در آموزش عالی کشاورزی و ارایه‌ی سازوکارهایی برای تقویت آن [دوره 3، شماره 2، 1389، صفحه 121-139]