نمایه نویسندگان

آ

  • آراستی، زهرا نقش آموزش درس "مبانی کارآفرینی" در ‌قصدکارآفرینی دانشجویان رشته‌های غیر مدیریت (مطالعه موردی: دانشکده‌های هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 107-124]
  • آقاجانی، حسنعلی ارزیابی مقایسه‌ای عملکرد مراکز رشد فناوری منتخب در ایران [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 149-165]

ا

  • ابوچناری، عقیل نقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه‌ به سازمان کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]
  • احمدپور داریانی، محمود شناسایی فرصت‌های کارآفرینانه‌ی خود- خدماتی مسافر در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 7-26]
  • احمدی، عباس مدیریت دانش در شرکت‌های کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
  • اخوان، پیمان بررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمان‌های پژوهشی و دانش‌محور (مطالعه‌ی موردی: پژوهش‌کده‌ی پردازش هوش‌مند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]
  • اسدی، علی تبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 107-126]
  • اسدی، علی موانع توسعه‌ی بنگاه‌های‌کوچک و متوسط‌کارآفرین روستایی در استان خوزستان (مطالعه موردی: صنایع تکمیلی خرما) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 165-184]
  • اسدی، مهری الگوی کارآفرینی اجتماعی در سامان‌دهی کودکان خیابانی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 65-84]
  • امیری، بهرام رضا شناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانک‌های مجازی ایده (مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 167-184]
  • انصاری، محسن ارزیابی روش‌های پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهش‌های آینده [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 185-204]
  • ایمانی‌پور، نرگس تحلیل اجزای تشکیل‌دهنده‌ی فرایند سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 85-104]
  • ایمانی‌پور، نرگس نقش آموزش درس "مبانی کارآفرینی" در ‌قصدکارآفرینی دانشجویان رشته‌های غیر مدیریت (مطالعه موردی: دانشکده‌های هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 107-124]

ب

  • بازرگان، عباس فرایند شکل‌گیری ابتکارات کارآفرینانه‌ی اجتماعی: الگویی برگرفته از نظریه‌ی برخاسته از داده‌ها [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 7-29]

پ

  • پارسا، عبداله بررسی تأثیر شیوه‌های حل مسأله بر شخصیت کارآفرینانه‌ (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 145-164]
  • پورقاز، عبدالوهاب بررسی رابطه‌ی شیوه‌های تفکر و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس (مطالعه موردی مدارس مقاطع سه‌گانه شهر بیرجند) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 67-85]
  • پوش دوزباشی، هانیه بررسی تأثیر حیات بنگاه‌های جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال: تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]

ت

  • ترابی پور، سید محمدرضا بررسی و تبین نقش کارآفرینی در عملکرد مدیریت زنجیره‌ی سرد (موردکاوی: صنایع غذایی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 89-108]

ث

  • ثنائی‌پور، هادی تبیین نقش پارک‌های علم و فناوری در رشد شرکت‌های فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]

ج

  • جعفرنژاد، احمد تبیین عوامل اثرگذار بر فرایند کارآفرینی مستقل (مطالعه موردی: کارآفرینان شهرستان بندر انزلی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 69-87]
  • جعفری، مصطفی بررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمان‌های پژوهشی و دانش‌محور (مطالعه‌ی موردی: پژوهش‌کده‌ی پردازش هوش‌مند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]
  • جعفری مقدم، سعید توسعه‌ی نگرش کارآفرینانه در کتاب‌های درسی (مطالعه‌ی موردی:کتاب‌های فارسی دوره دبستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 47-66]
  • جمشیدی، ناصر بررسی شاخص‌های معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]
  • جمشیدیان، عبدالرسول تحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]

ح

  • حاجی خواجه‌لو، صالح رشید نقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه‌ به سازمان کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]
  • حجازی، سیدرضا طراحی نظام ارزیابی عملکرد تجاری‌سازی تحقیق‌های دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 145-164]
  • حسنقلی‌پور، حکیمه موانع تجاری‌سازی دانش درکارآفرینی دانشگاهی [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 165-183]
  • حضوری، محمدجواد ارتباط شیوه‌های شناختی گریگوریک با ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 125-144]
  • حمیدی، مهرزاد مطالعه‌ی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]
  • حیدرزاده آرانی، سمن سا بررسی اثربخشی آموزش‌های حرفه‌ای بیمه بر عملکرد کارکنان شرکت‌های بیمه از نظر مهارت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: استان اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 109-128]
  • حیدری، ناصر تبیین نقش پارک‌های علم و فناوری در رشد شرکت‌های فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]

خ

  • خنیفر، حسین بررسی شاخص‌های معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]
  • خواجه‌ئیان، داتیس مدیریت دانش در شرکت‌های کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]

د

  • دیداب، سپیده ارتباط شیوه‌های شناختی گریگوریک با ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 125-144]

ر

  • رامشینی، محمود بررسی شاخص‌های معطوف به نیازهای مالی کارآفرینان از طرح تا توسعه (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع مواد غذایی و مواد شیمیایی استان قم) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 51-68]
  • رحیمی، حمید تحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]
  • رستمی، فرحناز پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسب‌وکار (مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]
  • رضایی، روح‌اله شناسایی موانع توسعه‌ی کارآفرینی شرکتی در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی استان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 27-46]
  • رضوی، سیدمصطفی الگوی کارآفرینی اجتماعی در سامان‌دهی کودکان خیابانی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 65-84]
  • رکنی، ندا نقش شبکه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]
  • روشندل اربطانی، طاهر موانع تجاری‌سازی دانش درکارآفرینی دانشگاهی [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 165-183]

ز

  • زارع، هادی طراحی نظام ارزیابی عملکرد تجاری‌سازی تحقیق‌های دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 145-164]
  • زارعی، بهروز تبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 107-126]
  • زالی، محمدرضا به سوی نظریه رهبری وضعی کارآفرینانه [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 45-66]
  • زالی، محمدرضا تأثیر سرمایه‌ی ‌فکری بر گرایش‌کارآفرینانه و عملکرد سازمانی در کسب‌وکارهای نانو [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 47-66]
  • زرافشانی، کیومرث پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسب‌وکار (مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]
  • زیودار، مهدی اولویت‌بندی عوامل تسهیل‌گر در راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش مقدار ترکیبی قضاوت‌ها در محیط فازی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 167-186]

س

  • ساداتی، عبدالرحیم بررسی اثرگذاری فرایندمدیریت دانش برکارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شرق مازندران) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 7-26]
  • سعیدا اردکانی، سعید بررسی تأثیر حیات بنگاه‌های جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال: تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]
  • سعیدبنادکی، سعیده نقش آموزش درس "مبانی کارآفرینی" در ‌قصدکارآفرینی دانشجویان رشته‌های غیر مدیریت (مطالعه موردی: دانشکده‌های هنر و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 107-124]
  • سیدجوادین، سیدرضا مدیریت دانش در شرکت‌های کوچک و کارآفرین:بررسی عوامل سازمانی اثرگذار در ایجاد و انتقال دانش در صنعت انفورماتیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]

ش

  • شریف، سید مصطفی تحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]
  • شکاری، عباس بررسی اثربخشی آموزش‌های حرفه‌ای بیمه بر عملکرد کارکنان شرکت‌های بیمه از نظر مهارت‌های کارآفرینی (مطالعه موردی: استان اصفهان) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 109-128]

ص

  • صفا، لیلا شناسایی موانع توسعه‌ی کارآفرینی شرکتی در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی استان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 27-46]

ض

  • ضرغامی، حمیدرضا بررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمان‌های پژوهشی و دانش‌محور (مطالعه‌ی موردی: پژوهش‌کده‌ی پردازش هوش‌مند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]

ط

  • طالب نژاد، عاطفه ارزیابی مقایسه‌ای عملکرد مراکز رشد فناوری منتخب در ایران [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 149-165]
  • طالبی، کامبیز تبیین نقش پارک‌های علم و فناوری در رشد شرکت‌های فناورانه محور [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 147-166]
  • طلایی، قدرت‌اله الگوی سنجش کارآفرینی شرکتی با توجه به شاخص‌های درون سازمانی و اثرگذاری آن برکارآفرینی (مطالعه موردی: بنگاه‌های صنعت نساجی استان یزد) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 185-203]
  • طهماسبی، مریم موانع توسعه‌ی بنگاه‌های‌کوچک و متوسط‌کارآفرین روستایی در استان خوزستان (مطالعه موردی: صنایع تکمیلی خرما) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 165-184]
  • طیبی، سید کمیل نقش شبکه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]

ظ

  • ظریف، سکینه بررسی تأثیر شیوه‌های حل مسأله بر شخصیت کارآفرینانه‌ (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 145-164]

ع

  • عباسعلی‌زاده، منصوره هوش فرهنگی و رابطه‌ی آن با ویژگی‌های کارآفرینانه‌ی مدیران سازمان‌های غیرانتفاعی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
  • عبدا...‌زاده، غلامحسین شناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانک‌های مجازی ایده (مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 167-184]
  • عبدالوهابی، مرضیه بررسی تأثیر شیوه‌های حل مسأله بر شخصیت کارآفرینانه‌ (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 145-164]
  • عربیون، ابوالقاسم شناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانک‌های مجازی ایده (مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 167-184]
  • عزیزی، حسن تحلیل اجزای تشکیل‌دهنده‌ی فرایند سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 85-104]
  • عسگری، غلامرضا تاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]
  • عسگری، ناصر بررسی کاربرد اصول ابداعی TRIZ در تسریع روند نوآوری در سازمان‌های پژوهشی و دانش‌محور (مطالعه‌ی موردی: پژوهش‌کده‌ی پردازش هوش‌مند علایم) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 187-206]
  • علم بیگی، امیر تبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 107-126]
  • علی‌پور، احمد ارتباط شیوه‌های شناختی گریگوریک با ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 125-144]
  • علی‌میرزایی، عرفان موانع توسعه‌ی بنگاه‌های‌کوچک و متوسط‌کارآفرین روستایی در استان خوزستان (مطالعه موردی: صنایع تکمیلی خرما) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 165-184]

غ

  • غلامی، ناصر مطالعه‌ی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]

ف

  • فارسیجانی، حسن بررسی و تبین نقش کارآفرینی در عملکرد مدیریت زنجیره‌ی سرد (موردکاوی: صنایع غذایی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 89-108]
  • فاضل، امیر بررسی رابطه‌ی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 127-146]
  • فخارزاده، آرزو سادات توسعه‌ی نگرش کارآفرینانه در کتاب‌های درسی (مطالعه‌ی موردی:کتاب‌های فارسی دوره دبستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 47-66]
  • فراستخواه، مقصود الگوی کارآفرینی اجتماعی در سامان‌دهی کودکان خیابانی [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 65-84]
  • فرضی‌پور صائن، رضا بررسی و تبین نقش کارآفرینی در عملکرد مدیریت زنجیره‌ی سرد (موردکاوی: صنایع غذایی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 89-108]
  • فقیه، نظام الدین فرایند شکل‌گیری ابتکارات کارآفرینانه‌ی اجتماعی: الگویی برگرفته از نظریه‌ی برخاسته از داده‌ها [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 7-29]
  • فیض‌پور، محمدعلی بررسی تأثیر حیات بنگاه‌های جدیدالورود کوچک و متوسط در تغییرات اشتغال: تجاربی از صنعت نساجی ایران طی دوره 84- 1375 [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 67-86]

ق

  • قاسمی، امیر محمد اولویت‌بندی عوامل تسهیل‌گر در راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش مقدار ترکیبی قضاوت‌ها در محیط فازی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 167-186]
  • قلی‌پور، آرین موانع تجاری‌سازی دانش درکارآفرینی دانشگاهی [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 165-183]
  • قلی‌فر، احسان شناسایی موانع توسعه‌ی کارآفرینی شرکتی در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی استان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 27-46]
  • قهرمانی، محمد نقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه‌ به سازمان کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 185-204]

ک

  • کاظمی، یحیی بررسی رابطه‌ی شیوه‌های تفکر و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس (مطالعه موردی مدارس مقاطع سه‌گانه شهر بیرجند) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 67-85]
  • کاظمی تربفان، مریم شناسایی موانع توسعه‌ی کارآفرینی شرکتی در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی استان زنجان [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 27-46]
  • کمالیان، امین رضا بررسی رابطه‌ی هوش هیجانی و میزان کارآفرینی دانشجویان (مطالعه‌ی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 127-146]
  • کنعانی، علی مطالعه‌ی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]
  • کورانی، مریم شناسایی فرصت‌های کارآفرینانه‌ی خود- خدماتی مسافر در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 7-26]
  • کیاکجوری، کریم تبیین عوامل اثرگذار بر فرایند کارآفرینی مستقل (مطالعه موردی: کارآفرینان شهرستان بندر انزلی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 69-87]

گ

  • گراوندی، شهپر پدیدارشناسی تجربیات دانشجویان در تاسیس کسب‌وکار (مطالعه موردی: دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 87-105]

م

  • محمدی، امین بررسی رابطه‌ی شیوه‌های تفکر و ویژگی‌های شخصیتی کارآفرینی مدیران مدارس (مطالعه موردی مدارس مقاطع سه‌گانه شهر بیرجند) [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 67-85]
  • محمدی، محمود تاثیر شخصیت کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 129-148]
  • محمدی الیاسی، قنبر نقش شبکه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 7-26]
  • محمدی الیاسی، قنبر شناسایی ریشه‌های شکست کارآفرینان کارکشته ایرانی: نگاهی روایتی گفتمانی [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 31-50]
  • مدهوشی، مهرداد بررسی اثرگذاری فرایندمدیریت دانش برکارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شرق مازندران) [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 7-26]
  • ملک محمدی، ایرج تبیین نقش تحقیق و توسعه کارآفرینانه مبتنی بر ترجمان دانش در موفقیت انتقال فناوری کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 107-126]
  • مهدی‌وند، میرمحسن تأثیر سرمایه‌ی ‌فکری بر گرایش‌کارآفرینانه و عملکرد سازمانی در کسب‌وکارهای نانو [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 47-66]
  • میگون پوری، محمدرضا شناسایی عوامل اثرگذار بر ایجاد بانک‌های مجازی ایده (مطالعه موردی در شرکت مخابرات خراسان رضوی) [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 167-184]

ن

  • نائیجی، محمدجواد هوش فرهنگی و رابطه‌ی آن با ویژگی‌های کارآفرینانه‌ی مدیران سازمان‌های غیرانتفاعی در ایران [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 27-44]
  • نادری، ناهید تحلیل وضعیت آموزش کارآفرینی در آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 1، 1390، صفحه 87-106]
  • نوتاش، هادی شناسایی ریشه‌های شکست کارآفرینان کارکشته ایرانی: نگاهی روایتی گفتمانی [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 31-50]
  • نیک‌رفتار، طیبه تاثیر شایستگی‌های فردی و اجتماعی بر شخصیت کارآفرینانه (مطالعه موردی: کارکنان بانک توسعه صادرات) [دوره 4، شماره 4، 1390، صفحه 125-143]

و

  • وکیلی، یوسف ارزیابی روش‌های پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهش‌های آینده [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 185-204]

ی

  • یادگار، نسیم فرایند شکل‌گیری ابتکارات کارآفرینانه‌ی اجتماعی: الگویی برگرفته از نظریه‌ی برخاسته از داده‌ها [دوره 4، شماره 3، 1390، صفحه 7-29]
  • یدالهی فارسی، جهانگیر مطالعه‌ی موانع کارآفرینی در ورزش کشور [دوره 4، شماره 2، 1390، صفحه 105-124]