نمایه نویسندگان

آ

  • آراستی، زهرا مرور نگاشت نظامند بر تحقیقات اثرگذار در حوزه‌ی تشخیص فرصت کارآفرینانه و تحلیل رویکرد شناختی: از سال 1994-2018 [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • آراستی، زهرا کارآفرینی زوجی در ایران: چه عوامل محیط درونی موجب موفقیت زوج‌های کارآفرین می‌شوند؟ [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 361-380]

ا

  • احمدپور داریانی، محمود شاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علم‏‏‏سنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
  • اخلاصی، امیر کاربران کارآفرین: انگیزه های کارآفرینانه، سرمایه انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: کیک استارتر ) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 561-579]
  • ارسنجانی، علی اکبر بررسی روابط عناصر مدل کسب‌وکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 161-180]
  • اسدزاده، عبدالله تأثیر هوش راهبردی بنگاه مادر بر اثربخشی راهبردهای احیا در توابع بحران‌زده [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 381-400]
  • اسفیدانی، محمد رحیم کاربران کارآفرین: انگیزه های کارآفرینانه، سرمایه انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: کیک استارتر ) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 561-579]
  • الهی، شعبان چارچوب تحلیلی تجاری‌سازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 420-401]
  • اهوری، هومن کاربران کارآفرین: انگیزه های کارآفرینانه، سرمایه انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: کیک استارتر ) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 561-579]
  • اوتارخانی، علی اولویت بندی شاخص‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی براساس فرآیند تحلیل شبکه [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 697-716]
  • ایمانی پور، نرگس کارآفرینی زوجی در ایران: چه عوامل محیط درونی موجب موفقیت زوج‌های کارآفرین می‌شوند؟ [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 361-380]

ب

  • باسیتی، شهرام روایت اعضاء از سرمایه اجتماعی در تشکیل و توسعه تعاونی‌های کارآفرینی زنان (بررسی آسیب‌شناسی تعاونی‌های کارآفرین زنان در شهرستان دامغان) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 181-200]
  • باقرصاد، وجیه علّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
  • بامشاد، وحیده مرور نگاشت نظامند بر تحقیقات اثرگذار در حوزه‌ی تشخیص فرصت کارآفرینانه و تحلیل رویکرد شناختی: از سال 1994-2018 [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • بهور، شهین تبیین جایگاه شاخص آزادی اقتصادی در چرخه فعالیت های کارآفرینانه در ایران [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 261-280]
  • بودلایی، حسن شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 81-98]
  • بیگدلی، محمد عوامل مؤثر بر موفقیت تأمین مالی جمعی به روش عرضه‌ی اولیه‌ی بهامُهر از طریق صرافی‌های آنلاین [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-240]

پ

  • پاداش، حمید شاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علم‏‏‏سنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
  • پاینده، رضا بوم ایده‌پردازی: مرور بوم‌های موجود و تصویرپردازی از یک بوم مسئله‌محور [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 581-598]
  • پوربصیر، محسن تبیین عوامل مؤثر بر قصد مشارکت مالی حامیان در پلتفرم ‏های تأمین مالی جمعی [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 599-618]
  • پورکریمی، جواد ترکیب پژوهی مولفه‌های اکوسیستم‌کارآفرینی دانشگاهی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 320-301]
  • پورموسی آبکنار، سعیده بررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپ‌های حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 657-676]

ت

  • تاش، مهیم تحلیل ساختاری نقش اقتصاد گیگ در توسعه کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: استان سیستان و بلوچستان) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 717-736]
  • تقوایی یزدی، مریم شناسایی مؤلفه ‏ها و سنجش روابط ابعاد زیست بوم کارآفرینی دانشجویی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 441-460]

ج

  • جلیلیان، نگار طراحی مسیر توانمندسازی دانشگاه‌ها جهت نقش‌آفرینی در اکوسیستم نوآوری با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل محتوا و نگاشت شناخت فازی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 201-220]

چ

  • چیت ساز، احسان عوامل مؤثر بر موفقیت تأمین مالی جمعی به روش عرضه‌ی اولیه‌ی بهامُهر از طریق صرافی‌های آنلاین [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-240]
  • چیت سازان، هستی تبیین عوامل مؤثر بر قصد مشارکت مالی حامیان در پلتفرم ‏های تأمین مالی جمعی [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 599-618]

ح

  • حجازی، سیدرضا باز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 158-139]
  • حجازی، سیدرضا تاثیر نوآوری باز بر نوآوری فرآیند در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی ایران: اثرتعدیگرانه قابلیت یادگیری و قابلیت محافظت [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 541-560]
  • حسابی، فاطمه چارچوب تحلیلی تجاری‌سازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 420-401]
  • حسن زاده، محمد چارچوب تحلیلی تجاری‌سازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 420-401]
  • حسینی، سید صمد تأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تبریز [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
  • حسینی نیا، غلامحسین علّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
  • حقیقت منفرد، جلال مدل‌سازی و پیکره‌بندی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی دیجیتال در شرکت‌های دانش بنیان کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 501-520]
  • حلاج یوسفی، محمدرضا طراحی الگوی قابلیت شبکه سازی کارآفرینانه [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 241-260]
  • حنیف زاده، فائزه تاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
  • حیدری، زهرا تأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تبریز [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]

خ

  • خاندوزی، سید احسان شاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علم‏‏‏سنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]

د

  • دارا، معصومه شناسایی الگوی بین‌المللی‌سازی دیجیتال کسب‌وکارهای کوچک‌ومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 676-695]
  • داوری، علی علّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
  • داوری، علی بررسی تاثیر نوآوری مدل کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی گری توانمندی کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 321-329]
  • دریکوند، علیرضا طراحی مدل کارآفرینی اجتماعی سازمانی: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 619-638]
  • دل‌افروز، نرگس بررسی روابط عناصر مدل کسب‌وکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 161-180]
  • دل انگیزان، سهراب اثر روش‏های انتقال تکنولوژی بر اشتغال: مطالعه سیستماتیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 341-360]
  • دهقان، عامر بررسی تاثیر نوآوری مدل کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی گری توانمندی کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 321-329]
  • دیواندری، علی کاربران کارآفرین: انگیزه های کارآفرینانه، سرمایه انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: کیک استارتر ) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 561-579]

ر

  • رئیسی وانانی، ایمان بررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپ‌های حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 657-676]
  • رحیمی اقدم، صمد تأثیر حمایت مدیران ارشد بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی تعهد عاطفی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تبریز [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 41-60]
  • رضایی، بیژن اثر روش‏های انتقال تکنولوژی بر اشتغال: مطالعه سیستماتیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 341-360]
  • رضوانی، مهران گرایش بین‌المللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 461-480]
  • رضوانی، مهران شناسایی الگوی بین‌المللی‌سازی دیجیتال کسب‌وکارهای کوچک‌ومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 676-695]
  • رونقی، محمدحسین تاثیر فناوری زنجیره بلوک بر حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی در شرکت‌های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 61-80]

ز

  • زرگران خوزانی، فاطمه تأثیر تجربه شکست کسب‌وکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایه‌گذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]
  • زنجیرچی، سید محمود طراحی مسیر توانمندسازی دانشگاه‌ها جهت نقش‌آفرینی در اکوسیستم نوآوری با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل محتوا و نگاشت شناخت فازی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 201-220]

س

  • سالاری، احسان شناسایی مؤلفه ‏ها و سنجش روابط ابعاد زیست بوم کارآفرینی دانشجویی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 441-460]
  • ستوده، محمدرضا ارائه الگوی برنامه آموزشی کارآفرینی برای کودکان پیش دبستانی در ایران بر اساس طبقه بندی بلوم [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 639-655]
  • ستوده نژاد، سحر شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 81-98]
  • سجادی، سید مجتبی تاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
  • سخدری، کمال باز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 158-139]
  • سخدری، کمال تاثیر نوآوری باز بر نوآوری فرآیند در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی ایران: اثرتعدیگرانه قابلیت یادگیری و قابلیت محافظت [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 541-560]
  • سخدری، کمال تاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
  • سروری، رحیم گرایش بین‌المللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 461-480]
  • سعیدیان، مریم کارآفرینی زوجی در ایران: چه عوامل محیط درونی موجب موفقیت زوج‌های کارآفرین می‌شوند؟ [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 361-380]
  • سلام زاده، آیدین تحقق آموزش کارآفرینانه آنلاین مبتنی بر فناوریهای نوین دیجیتال در ایران با رویکرد سناریونویسی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 481-500]
  • سهرابی، بابک بررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپ‌های حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 657-676]

ش

  • شاهین، آرش روابط ساختاری بین گرایش به کارآفرینی سبز و نوآوری سبز با نقش میانجی یادگیری زنجیره تأمین در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 521-539]
  • شایان، علی چارچوب تحلیلی تجاری‌سازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 420-401]
  • شفیعیان، امیرحسین شاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علم‏‏‏سنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
  • شیری، نعمت اله تبیین جایگاه شاخص آزادی اقتصادی در چرخه فعالیت های کارآفرینانه در ایران [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 261-280]

ص

  • صادقی، لاله کارآفرینی زوجی در ایران: چه عوامل محیط درونی موجب موفقیت زوج‌های کارآفرین می‌شوند؟ [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 361-380]
  • صالحی، محمد شناسایی مؤلفه ‏ها و سنجش روابط ابعاد زیست بوم کارآفرینی دانشجویی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 441-460]
  • صنوبر، ناصر طراحی الگوی قابلیت شبکه سازی کارآفرینانه [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 241-260]

ض

  • ضیاء، بابک شناسایی الگوی بین‌المللی‌سازی دیجیتال کسب‌وکارهای کوچک‌ومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 676-695]

ط

  • طارانی، سپهر اولویت بندی شاخص‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی براساس فرآیند تحلیل شبکه [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 697-716]
  • طارانی، سهند اولویت بندی شاخص‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی براساس فرآیند تحلیل شبکه [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 697-716]
  • طالبی، کامبیز مرور نگاشت نظامند بر تحقیقات اثرگذار در حوزه‌ی تشخیص فرصت کارآفرینانه و تحلیل رویکرد شناختی: از سال 1994-2018 [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • طالبی، کامبیز بررسی تاثیر نوآوری مدل کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی گری توانمندی کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 321-329]
  • طالبی، کامبیز تاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 421-440]
  • طالقانی، محمد بررسی روابط عناصر مدل کسب‌وکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 161-180]
  • طیار، سید حسن تأثیر هوش راهبردی بنگاه مادر بر اثربخشی راهبردهای احیا در توابع بحران‌زده [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 381-400]

ع

  • عالی، صمد طراحی الگوی قابلیت شبکه سازی کارآفرینانه [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 241-260]
  • عبدالحسین زاده، محمد بوم ایده‌پردازی: مرور بوم‌های موجود و تصویرپردازی از یک بوم مسئله‌محور [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 581-598]
  • عزتی، حمیدرضا تخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 737-755]
  • عزیززاده، سعاده واکاوی ابعاد کیفی عملکرد کارآفرینان معلول [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 119-138]

ف

  • فرخ منش، ترانه علّیت، اثرسازی و عملکرد کسب و کار: یک رویکرد فازی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 21-40]
  • فرد، ملیکا مدل‌سازی و پیکره‌بندی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی دیجیتال در شرکت‌های دانش بنیان کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 501-520]

ق

  • قلی‌پور سلیمانی، علی بررسی روابط عناصر مدل کسب‌وکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 161-180]

ک

  • کاباران زاد قدیم، محمد رضا مدل‌سازی و پیکره‌بندی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی دیجیتال در شرکت‌های دانش بنیان کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 501-520]
  • کریمی، آصف تأثیر تجربه شکست کسب‌وکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایه‌گذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]
  • کیخا، احمد ترکیب پژوهی مولفه‌های اکوسیستم‌کارآفرینی دانشگاهی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 320-301]

گ

  • گلرد، پروانه طراحی مدل کارآفرینی اجتماعی سازمانی: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 619-638]

م

  • مانیان، امیر بررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپ‌های حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 657-676]
  • محبی، مجید تحلیل ساختاری نقش اقتصاد گیگ در توسعه کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: استان سیستان و بلوچستان) [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 717-736]
  • محسنی، سید محمد امین طراحی مسیر توانمندسازی دانشگاه‌ها جهت نقش‌آفرینی در اکوسیستم نوآوری با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل محتوا و نگاشت شناخت فازی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 201-220]
  • محمدکاظمی، رضا بررسی تاثیر نوآوری مدل کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی گری توانمندی کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 321-329]
  • محمدی الیاسی، قنبر شاکله دانش در نظریه توانمندسازی کارآفرینانه فقرا: یک تحلیل وسیع علم‏‏‏سنجی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-118]
  • محمدیان، بهزاد تأثیر تجربه شکست کسب‌وکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایه‌گذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]
  • محمود محمدیان محمودی تبار، محمود شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 81-98]
  • مدرسی، میثم ارائه الگوی برنامه آموزشی کارآفرینی برای کودکان پیش دبستانی در ایران بر اساس طبقه بندی بلوم [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 639-655]
  • مرتضوی، سمیرا سادات تحقق آموزش کارآفرینانه آنلاین مبتنی بر فناوریهای نوین دیجیتال در ایران با رویکرد سناریونویسی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 481-500]
  • مسعودی، احسان روابط ساختاری بین گرایش به کارآفرینی سبز و نوآوری سبز با نقش میانجی یادگیری زنجیره تأمین در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 521-539]
  • مکی زاده، وحید واکاوی ابعاد کیفی عملکرد کارآفرینان معلول [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 119-138]
  • ملائی، محمد حمید تأثیر تجربه شکست کسب‌وکار و یادگیری از شکست بر انجام سرمایه‌گذاری جدید کارآفرینان – موردمطالعه استان قم [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 281-299]

ن

  • نظری، محسن تخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 737-755]
  • نقیبی زاده میبدی، سید مهدی طراحی مسیر توانمندسازی دانشگاه‌ها جهت نقش‌آفرینی در اکوسیستم نوآوری با استفاده از رویکرد تلفیقی تحلیل محتوا و نگاشت شناخت فازی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 201-220]
  • نودهی، فائزه تأثیر هوش راهبردی بنگاه مادر بر اثربخشی راهبردهای احیا در توابع بحران‌زده [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 381-400]
  • نوری، فرزانه اثر روش‏های انتقال تکنولوژی بر اشتغال: مطالعه سیستماتیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 341-360]
  • نیّری، سعید باز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 158-139]
  • نیّری، سعید تاثیر نوآوری باز بر نوآوری فرآیند در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی ایران: اثرتعدیگرانه قابلیت یادگیری و قابلیت محافظت [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 541-560]
  • نیکی اسفهلان، حکیمه طراحی الگوی قابلیت شبکه سازی کارآفرینانه [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 241-260]

و

  • ودادهیر، ابوعلی تخریب و بازآفرینی خلاق صنایع با رویکرد کارآفرینی: موردپژوهی الوپیک و همپا [دوره 14، شماره 4، 1400، صفحه 737-755]

ه

  • هادی زاده، مرتضی تحقق آموزش کارآفرینانه آنلاین مبتنی بر فناوریهای نوین دیجیتال در ایران با رویکرد سناریونویسی [دوره 14، شماره 3، 1400، صفحه 481-500]

ی

  • یزدانی، حمیدرضا مرور نگاشت نظامند بر تحقیقات اثرگذار در حوزه‌ی تشخیص فرصت کارآفرینانه و تحلیل رویکرد شناختی: از سال 1994-2018 [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]