نمایه نویسندگان

آ

  • آقاموسی، رضا طراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]

ا

  • احسانی، محمد تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه‌های ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 217-234]
  • احسانی، محمد اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 481-499]
  • احمدیان، یاسمین بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 601-619]
  • احمدپور داریانی، محمود طراحی الگوی توسعه قابلیت های پویا در کسب و کارهای نوپا: مورد مطالعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 161-180]
  • ادیب، یوسف رابطه نگرش به درس کار و فناوری با مولفه های نگرش کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 101-118]
  • ایمانی پور، نرگس شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروج‌کارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
  • ایمانی فرد، مهدی بررسی نقش میانجی سرمایه اجتماعی سازمانی در رابطه با رهبری دوسوتوانی و هوش رقابتی در شرکت آرتاویل تایر اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 181-198]
  • امیری سردری، زهره شناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت‌ بوم‌گردی بر جذب فرشتگان کسب‌و‌کار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]
  • انصاری، رضا طراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]

ب

  • باقری، محمد هادی طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
  • باقری مجد، روح اله تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی با میانجی گری قصد کارآفرینی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 521-540]

پ

  • پازری، محسن طراحی شبکه ایجاد ارزش مشترک مبتنی بر نوآوری در اکوسیستم کارآفرینی فناوری [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 541-560]

ت

  • تاج پور، مهدی شناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 561-580]
  • تقدیسی، احمد راهکارها و چالش های راه اندازی سامانه بازاریابی الکترونیک روستایی: تکنیک دلفی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 361-380]

ج

  • جمشیدی، محمد جواد شناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت‌ بوم‌گردی بر جذب فرشتگان کسب‌و‌کار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]

چ

  • چیت ساز، احسان شناسایی عوامل مؤثر بر عدم موفقیت تأمین مالی جمعی مبتنی بر بلاک‌چین با استفاده از عرضه اولیه بهامُهر [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
  • چیذری، وحید سنخ شناسی دیدگاه‌های سرمایه‌گذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکت‌های نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایه‌گذاری در ایران [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 321-340]

ح

  • حیدری، علی اکبر شناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت‌ بوم‌گردی بر جذب فرشتگان کسب‌و‌کار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]
  • حردانی، یونس ارزیابی اثر میانجی نوآوری و کارآفرینی سازمانی بر رابطه میان فاوا و بهبود عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: شهرک صنعتی شماره یک اهواز) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 401-419]
  • حسینی، سیدحسین بررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم‌ها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]
  • حسن‌زاده ثمرین، تورج بررسی نقش میانجی سرمایه اجتماعی سازمانی در رابطه با رهبری دوسوتوانی و هوش رقابتی در شرکت آرتاویل تایر اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 181-198]
  • حسین زاده نباتی، مریم رابطه نگرش به درس کار و فناوری با مولفه های نگرش کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 101-118]
  • حسینلو، حمید دستاوردهای مربی‌گری کارآفرینانه درکسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 341-359]
  • حسینی نیا، غلامحسین بررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم‌ها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]
  • حقیقی نسب، منیژه طراحی شبکه ایجاد ارزش مشترک مبتنی بر نوآوری در اکوسیستم کارآفرینی فناوری [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 541-560]

خ

  • خدایاری، بهناز طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
  • خدادادحسینی، سید حمید تاثیر جایگاه بازاریابی‌کارآفرینانه بر پایداری شرکت‌های دانش‌بنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 421-440]
  • خسروی، نگار شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروج‌کارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
  • خلیلی عراقی، مریم سنخ شناسی دیدگاه‌های سرمایه‌گذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکت‌های نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایه‌گذاری در ایران [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 321-340]

د

  • دل انگیزان، سهراب بررسی فرآیند توسعه استارت‌آپ‌های فین‌تک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]
  • دل انگیزان، سهراب مدلسازی بازارپذیری در تجاری سازی پروژه های نانوفناورانه: یک مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 441-460]
  • دولتشاه، پیمان تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]

ر

  • رحیمی، امیر تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه‌های ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 217-234]
  • رحیمی، امیر اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 481-499]
  • رحمانی، مریم مفهوم‌پردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
  • رشادت‌جو، حمیده سنخ شناسی دیدگاه‌های سرمایه‌گذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکت‌های نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایه‌گذاری در ایران [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 321-340]
  • رضایی زاده، مرتضی تأثیر روش‌های مربی‌گری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتاب‎دهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • رضائی، مینا تحلیل تأثیر اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای بر خلاقیت و نیت کارآفرینی (موردمطالعه: بازی-بازهای منتخب شهر یزد) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 381-400]
  • رضوانی، مهران بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 601-619]
  • رمضانی، سعید ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]

ز

  • زیوری، امینه تاثیرکیفیت نهادی و محیط اقتصادی بر نرخ کارآفرینی: شواهدی از داده های پانل [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 621-640]

س

  • سالارزهی، حبیب الله شناسایی و تبیین ابعاد زیرساخت و فناوری صنعت‌ بوم‌گردی بر جذب فرشتگان کسب‌و‌کار در راستای توسعۀ صنعت گردشگری روستایی استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 199-216]
  • سجادی، سید مجتبی شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروج‌کارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
  • سخدری، کمال طراحی الگوی توسعه قابلیت های پویا در کسب و کارهای نوپا: مورد مطالعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 161-180]
  • سخدری، کمال ارائه چارچوب سنجش پذیری سازه فرصت در پژوهش های کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 235-254]
  • سعدآبادی، علی اصغر ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
  • سیف‌الهی، ناصر بررسی نقش میانجی سرمایه اجتماعی سازمانی در رابطه با رهبری دوسوتوانی و هوش رقابتی در شرکت آرتاویل تایر اردبیل [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 181-198]
  • سلام زاده، آیدین شناسایی چالش های شکل گیری شرکت های نوپای رسانه ای در ایران [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 561-580]
  • سهامی، الهام طراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]

ش

  • شائمی برزکی، علی طراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]
  • شراعی، فاطمه تاثیر جایگاه بازاریابی‌کارآفرینانه بر پایداری شرکت‌های دانش‌بنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 421-440]
  • شیروانی جوزانی، علیرضا واکاوی پدیدۀ آفلوانزا و ذهنیت کارآفرینی گریزی در میان فرزندان کارآفرینان (با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 581-600]

ص

  • صفاری، مرجان تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه‌های ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 217-234]
  • صفاری، مرجان اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 481-499]
  • صفری، علی طراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 255-272]

ض

  • ضیاء، بابک بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 601-619]

ط

  • طالبی، کامبیز شناسایی شبکه اجتماعی کارآفرینان در خروج‌کارآفرینانه [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 21-40]
  • طبیبی، سید جمال الدین طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]

ع

  • عبدالوند، محمد علی طراحی الگو مسئولیت اجتماعی در کارآفرینی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 41-60]
  • عبدلی محمدآبادی، طیبه طراحی الگوی توسعه قابلیت های پویا در کسب و کارهای نوپا: مورد مطالعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 161-180]
  • عدالتیان شهریاری، جمشید طراحی شبکه ایجاد ارزش مشترک مبتنی بر نوآوری در اکوسیستم کارآفرینی فناوری [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 541-560]
  • عزیزی، محمد دستاوردهای مربی‌گری کارآفرینانه درکسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 341-359]
  • علیپور درویش، زهرا واکاوی پدیدۀ آفلوانزا و ذهنیت کارآفرینی گریزی در میان فرزندان کارآفرینان (با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 581-600]
  • علوی، سیدمازیار بررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم‌ها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]
  • علویون، سیدجابر راهکارها و چالش های راه اندازی سامانه بازاریابی الکترونیک روستایی: تکنیک دلفی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 361-380]

ف

  • فاطمی، عادل طراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]
  • فتاحی، حمیدرضا تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]
  • فیلی، هشام شناسایی عوامل مؤثر بر عدم موفقیت تأمین مالی جمعی مبتنی بر بلاک‌چین با استفاده از عرضه اولیه بهامُهر [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
  • فلاح تفتی، حامد تحلیل تأثیر اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای بر خلاقیت و نیت کارآفرینی (موردمطالعه: بازی-بازهای منتخب شهر یزد) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 381-400]

ق

  • قاسمیه، رحیم ارزیابی اثر میانجی نوآوری و کارآفرینی سازمانی بر رابطه میان فاوا و بهبود عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: شهرک صنعتی شماره یک اهواز) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 401-419]
  • قربانی حصاری، محمد شناسایی عوامل مؤثر بر عدم موفقیت تأمین مالی جمعی مبتنی بر بلاک‌چین با استفاده از عرضه اولیه بهامُهر [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]

ک

  • کریمی، آصف ( ut) ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
  • کریمی، تورج ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 61-79]
  • کلابی، امیرمحمد تاثیر جایگاه بازاریابی‌کارآفرینانه بر پایداری شرکت‌های دانش‌بنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 421-440]

گ

  • گنجعلی، زکیه تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی با میانجی گری قصد کارآفرینی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 521-540]

م

  • مافی، بهاره تأثیر روش‌های مربی‌گری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتاب‎دهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • محمدی الیاسی، قنبر تأثیر روش‌های مربی‌گری بر رفتار کارآفرینانه کارآفرینان نوپا در مراکز شتاب‎دهی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • محمدیان، ایوب سنخ شناسی دیدگاه‌های سرمایه‌گذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکت‌های نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایه‌گذاری در ایران [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 321-340]
  • محمدی خیاره، محسن تاثیرکیفیت نهادی و محیط اقتصادی بر نرخ کارآفرینی: شواهدی از داده های پانل [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 621-640]
  • محمدی فر، یوسف مفهوم‌پردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
  • محمدکاظمی، رضا مفهوم‌پردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
  • محمودی، فیروز رابطه نگرش به درس کار و فناوری با مولفه های نگرش کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 101-118]
  • مرادی، شیوا بررسی فرآیند توسعه استارت‌آپ‌های فین‌تک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]
  • مزروعی نصرابادی، اسماعیل تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 141-160]
  • مقیمی، سیده فاطمه واکاوی پدیدۀ آفلوانزا و ذهنیت کارآفرینی گریزی در میان فرزندان کارآفرینان (با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد) [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 581-600]
  • منتظری، زهراسادات طراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]
  • منتظری سانیج، فاطمه تحلیل تأثیر اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای بر خلاقیت و نیت کارآفرینی (موردمطالعه: بازی-بازهای منتخب شهر یزد) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 381-400]
  • موذنی، علی محمد مفهوم‌پردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
  • موسی خانی، مرتضی بررسی نقش کارآفرینی در ارتقاء درآمدهای پایدار شهری با رویکرد پویایی‌شناسی سیستم‌ها [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 293-312]

ن

  • نادری، نادر بررسی فرآیند توسعه استارت‌آپ‌های فین‌تک در ایران: [دوره 13، شماره 1، 1399، صفحه 121-140]
  • نادری، نادر مدلسازی بازارپذیری در تجاری سازی پروژه های نانوفناورانه: یک مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 441-460]
  • نجفی، سید محمد باقر مفهوم‌پردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی) [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 273-292]
  • نژادحسین، سید حمزه مدلسازی بازارپذیری در تجاری سازی پروژه های نانوفناورانه: یک مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 441-460]
  • نیسی، عبدالحسین ارزیابی اثر میانجی نوآوری و کارآفرینی سازمانی بر رابطه میان فاوا و بهبود عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: شهرک صنعتی شماره یک اهواز) [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 401-419]
  • نعامی، عبدا... طراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 501-520]
  • نوروزی سیدحسینی، رسول تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه‌های ورزشی [دوره 13، شماره 2، 1399، صفحه 217-234]
  • نوروزی سیدحسینی، رسول اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1399، صفحه 481-499]

ی

  • یادگار، نسیم بررسی رابطه گرایش کارآفرینانه اجتماعی و عملکرد کارآفرینانه در موسسات غیر انتفاعی [دوره 13، شماره 3، 1399، صفحه 461-480]