موضوعات = بازار و بازاریابی در کارآفرینی
اثر بریکلاژ کارآفرینانه بر عملکرد رشد کسب و کارهای نوپا؛ نقش میانجی دوسوتوانی بازار و نقش تعدیلگر تلاطم فناوری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 اردیبهشت 1404

10.22059/jed.2025.390671.654492

نیما سلطانی نژاد؛ فاطمه محمدی


ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 اردیبهشت 1404

10.22059/jed.2025.380018.654397

محسن شهریاری نسب


واکاوی پیشایندها و پیامدهای راهبردهای بازاریابی پایدار در صنعت ساختمان

دوره 17، شماره 4، بهمن 1403، صفحه 184-210

10.22059/jed.2024.381914.654409

بتول ملک محمدی؛ سعید سعیدا اردکانی؛ امیر رضا کنجکاو منفرد


خلق مشترک ارزش در پلتفرم‌های خرده فروشی: با نقش میانجی تئوری کیفیت رابطه

دوره 17، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 240-263

10.22059/jed.2024.376449.654370

محمد فتوت شاهمرس؛ علی مبینی دهکردی؛ نادر سیدامیری؛ نیلوفر نوبری


شناسایی قابلیت‌های بازاریابی در چرخه عمر کسب و کارهای نوپا

دوره 17، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 162-191

10.22059/jed.2024.370261.654313

زهرا کاظمی؛ کاظم عسکری فر؛ ابوالقاسم ابراهیمی


واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار

دوره 11، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 621-640

10.22059/jed.2019.264415.652699

عبدالله احمدی کافشانی؛ مهران رضوانی؛ هستی چیت سازان؛ رضا محمدکاظمی


طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری

دوره 9، شماره 3، آذر 1395، صفحه 473-491

10.22059/jed.2016.60924

محمدتقی طغرایی؛ مهران رضوانی؛ محمدحسن مبارکی