کلیدواژه‌ها = %D9%85%D8%AF%D9%84 %DA%A9%D8%B3%D8%A8%E2%80%8C%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1
طراحی الگوی توسعه و انتخاب مدل کسب و کار مبتنی بر نوآوری اجتماعی

دوره 16، شماره 3، آذر 1402، صفحه 31-46

10.22059/jed.2023.354232.654129

فاطمه خراسانچی؛ نرگس ایمانی پور؛ زهرا آراستی؛ سید مجتبی سجادی


بررسی مؤلفه های کسب و کار در موبایل اپ‌های حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن

دوره 14، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 657-676

10.22059/jed.2021.324667.653680

بابک سهرابی؛ امیر مانیان؛ ایمان رئیسی وانانی؛ سعیده پورموسی آبکنار


بررسی روابط عناصر مدل کسب‌وکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 161-180

10.22059/jed.2021.310932.653466

علی اکبر ارسنجانی؛ علی قلی‌پور سلیمانی؛ نرگس دل‌افروز؛ محمد طالقانی


مدل کسب‌‌‌وکار نوآورانة B2C برای شرکت‌های پخش (مطالعة موردی: شرکت گلرنگ‌پخش)

دوره 7، شماره 3، آبان 1393، صفحه 569-588

10.22059/jed.2014.52508

علی مبینی دهکردی؛ مهران رضوانی؛ علی داوری؛ فاطمه فروزان