کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%A7%D8%A8%E2%80%8C%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C
شناسایی قابلیت‌های بازاریابی در چرخه عمر کسب و کارهای نوپا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 اردیبهشت 1403

10.22059/jed.2024.370261.654313

زهرا کاظمی؛ کاظم عسکری فر؛ ابوالقاسم ابراهیمی


فراتحلیل کیفی پژوهش‌های بین‌المللی انجام شده در زمینه تاب‌آوری کسب وکار

دوره 16، شماره 3، آذر 1402، صفحه 99-119

10.22059/jed.2023.354575.654134

امیرحسین محمدی نیا؛ محمد مهدی مهتدی؛ غلامحسین نیکوکار