کلیدواژه‌ها = %DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C %D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C
چارچوبی برای توسعه کارآفرینی دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی در ایران

دوره 11، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 661-679

10.22059/jed.2019.272159.652843

ریحانه گودرزی؛ سید رسول حسینی؛ سید کمال طبائیان


تاثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران)

دوره 6، شماره 3، آذر 1392، صفحه 163-182

10.22059/jed.2013.36651

آصف کریمی؛ روح الله رضایی؛ محمود احمدپور داریانی؛ محسن انصاری


موانع تجاری‌سازی دانش درکارآفرینی دانشگاهی

دوره 4، شماره 4، اسفند 1390، صفحه 165-183

حکیمه حسنقلی‌پور؛ آرین قلی‌پور؛ طاهر روشندل اربطانی


نقش رهبری تحولی در ارتقای دانشگاه‌ به سازمان کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی)

دوره 4، شماره 4، اسفند 1390، صفحه 185-204

محمد قهرمانی؛ صالح رشید حاجی خواجه‌لو؛ عقیل ابوچناری


طراحی نظام ارزیابی عملکرد تجاری‌سازی تحقیق‌های دانشگاهی

دوره 4، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 145-164

هادی زارع؛ سیدرضا حجازی


طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر برکارآفرینی دانشگاهی (مطالعه موردی: دانشگاه پیام نور)

دوره 2، شماره 4، اسفند 1388، صفحه 11-38

فتاح شریف زاده؛ سید مصطفی رضوی؛ شمس السادات زاهدی؛ رضا نجاری