کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%A6%D9%88%D8%B1%DB%8C %D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87 %D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AF
تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته

دوره 16، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 93-107

10.22059/jed.2023.351627.654112

محمد امین عصاریان؛ هرمز مهرانی؛ زهرا علی پور درویشی؛ نرگس حسن مرادی


طراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی

دوره 13، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 501-520

10.22059/jed.2020.300587.653322

زهراسادات منتظری؛ رضا آقاموسی؛ عبدا... نعامی؛ عادل فاطمی


طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی)

دوره 10، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 221-240

10.22059/jed.2017.238762.652280

نادر بهاری؛ هاشم آقازاده؛ طاهر روشندل اربطانی؛ شهرام صدقی