کلیدواژه‌ها = %D9%BE%DA%98%D9%88%D9%87%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87 %D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF %D9%88 %D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D9%87%E2%80%8C%DB%8C %D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C
بررسی تأثیر جو کارآفرینی سازمانی بر نوآوری (مورد مطالعه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی)

دوره 6، شماره 3، آذر 1392، صفحه 47-66

10.22059/jed.2013.36653

مجتبی ناهید؛ محمدرضا زالی؛ مجید حسین زاده؛ فیروزه ساجدنیا