نویسنده = خدادادحسینی، سید حمید
تعداد مقالات: 4
1. تاثیر جایگاه بازاریابی‌کارآفرینانه بر پایداری شرکت‌های دانش‌بنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک

دوره 13، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 421-440

فاطمه شراعی؛ امیرمحمد کلابی؛ سید حمید خدادادحسینی


2. فراترکیب عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای فناورانه نوپا در اکوسیستم کارآفرینی

دوره 12، شماره 1، بهار 1398، صفحه 141-160

راحیل کردحیدری؛ فرشته منصوری مؤید؛ سید حمید خدادادحسینی


3. شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها

دوره 10، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 457-475

شیما فرخ؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی


4. تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران

دوره 8، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 233-252

سید علی حیدری؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی