نویسنده = %D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%20%DA%A9%D8%A7%D8%B8%D9%85%DB%8C%D8%8C%20%D8%B1%D8%B6%D8%A7
طراحی ارزش پیشنهادی در مدل کسب‏ و‏کار مدارس هوانوردی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 خرداد 1402

10.22059/jed.2023.353387.654117

رضا محمدکاظمی؛ سید مجتبی سجادی؛ محمدجواد منوچهرطیبی


ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب

دوره 16، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 77-91

10.22059/jed.2023.349257.654057

صدف سرتیپی؛ رضا محمدکاظمی؛ محمود احمدپور داریانی؛ کمال سخدری


مفهوم‌پردازی الگوی کارآفرینی در صنایع فرهنگی (موردمطالعه: حوزة زبان و ادبیات فارسی)

دوره 13، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 273-292

10.22059/jed.2020.302042.653345

مریم رحمانی؛ علی محمد موذنی؛ رضا محمدکاظمی؛ یوسف محمدی فر؛ سید محمد باقر نجفی


شناسایی و تحلیل عوامل پیش برنده ارتقاء جذابیت مقصد جهت توسعه کسب و کارهای گردشگری پزشکی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 500-481

10.22059/jed.2020.275771.652903

محمود احمدپور داریانی؛ رضا محمدکاظمی؛ مهدی خادمی؛ رضا رضائی


واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار

دوره 11، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 621-640

10.22059/jed.2019.264415.652699

عبدالله احمدی کافشانی؛ مهران رضوانی؛ هستی چیت سازان؛ رضا محمدکاظمی


شناسایی ابعاد شکل‌گیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیت‌ها

دوره 11، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 361-380

10.22059/jed.2018.68132

مسعود مرادی؛ نرگس ایمانی پور؛ زهرا آراستی؛ رضا محمدکاظمی


شناسایی فرصت‌های کسب وکار (کارآفرینانه) در صنعت ورزش با رویکرد فناوری اطلاعات

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 95-112

10.22059/jed.2014.51557

رضا محمدکاظمی؛ رضا زعفریان؛ عباس خدایاری؛ سید مهران جوادی‌نیا


شناسایی میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوری (مطالعه موردی: بانک ملت)

دوره 5، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 67-86

10.22059/jed.2012.28541

رضا محمدکاظمی؛ سعید جعفری مقدم؛ سارا سهیلی